Læse request headere
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-05-05 19:06

Hey,

Nogen af jer, der ved hvordan jeg kan læse request headere (i mit
tilfælde content-type) med ASP således at jeg f.eks. kan se om der er
blevet postet et XML dokument til mit ASP script eller om det er et
text/plain?

Mvh,

Tony

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-05-05 20:34

Tony Lorentzen skrev:

> Nogen af jer, der ved hvordan jeg kan læse request headere (i
> mit tilfælde content-type) med ASP

Prøv med følgende:

   Request.ServerVariables("HTTP_CONTENT_TYPE")

(ikke testet)
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-05-05 20:46

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Prøv med følgende:
>
>    Request.ServerVariables("HTTP_CONTENT_TYPE")

Eller en lille code der looper over alle tilstedevñrrende request variables:¨

dim i

for each i in request.servervariables
response.write(i & ": " & request.servervariables(i) & "<br />")
next

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-05-05 21:40

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

>    Request.ServerVariables("HTTP_CONTENT_TYPE")

Ja nemlig ja. Synes ellers jeg havde kigget alle servervariabler igennem
for om der var noget jeg kunne bruge

Takker!

--
Tony