Download tæller
Fra : Henrik Bjerre

Dato : 01-05-05 20:34

Jeg har en side: www.yipping-crew.dk , og vi har nogle downloads på siden
som jeg godt kunne tænke mig at få nogle tal på. Altså hvor mange gange der
er nogen der har downloadet hvilken film?

MVH Henrik

Fra : Morten

Dato : 01-05-05 21:13

"Henrik Bjerre" <henrikbjerre@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
der
> er nogen der har downloadet hvilken film?

Nu ved jeg ikke hvor meget ASP du kan, men den bedste måde at lave det på
er
ved at have en database der gemmer antallet af gange en film har været
downloadet (Application variabler ville være en nem løsning men de slettes
når serveren genstartes)

Så er det blot at lave et script der connecter til databasen og ændre
værdien - og derefter bruge Response.Redirect("filmen.mpg")

/Morten

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk