1 link flere destinationer...
Fra : Esben Andersen

Dato : 01-05-05 11:06

hej...

jeg har lavet et frame system, hvor jeg gerne vil have at 1 link
i menuen ændrer indholdet af 2 frames...

kan det lade sig gøre, evt med asp-vbscript?? har ikke hørt om
det før så jeg er lidt på bar bund...

prøver stadig selv at finde på noget, men det ville være rart med
noget hjælp :)

hilsen Esben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-05-05 14:27

Esben Andersen wrote:
> [...]
> i menuen ændrer indholdet af 2 frames...
>
> kan det lade sig gøre, evt med asp-vbscript?? har ikke hørt om

se i faq'en til dk.edb.internet.webdesign:
http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater

Fra : Esben Andersen

Dato : 01-05-05 16:54

Lars Hoffmann wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> se i faq'en til dk.edb.internet.webdesign:
> http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater

takker... det kunne jeg ikke finde selv...

- men det var jo slet ikke svært - ups :P