Formmail hjælp
Fra : LarsJensen

Dato : 28-04-05 19:24

Hej med jer!

Jeg har en hjemmeside liggende hos en udbyder, som ikke tilbyder et
form2mail-script, så jeg skal først og fremmest bruge et script, jeg kan
uploade.

Scriptet skal understøtte, at jeg skal kunne lave nogle tekst-felter, som
brugeren skal udfylde for at oprette sig, hvorefter hele skidtet bliver
sendt til mig og evt. også til vedkommende, der indtastede det.

Det skal være påkrævet at fylde alle felterne.

Jeg håber virkelig, nogen af jer kan hjælpe mig, for jeg er langt fra prof
i det her. Jeg har søgt frem og tilbage på Google uden hjælp. Måske fordi
jeg ikke lide ved, hvad jeg helt præcist skal lede efter...

--
Lars Jensen

remove FUNK from mail-adress

Fra : Steffen Denize

Dato : 29-04-05 07:36

LarsJensen wrote:

> [...]
>i det her. Jeg har søgt frem og tilbage på Google uden hjælp. Måske fordi
>jeg ikke lide ved, hvad jeg helt præcist skal lede efter...

I denne guide burde være alt hvad du har brug for. Jeg har selv brugt
noget af den og den fungerer fint.

http://www.hjemmesideskolen.dk/html/formular.asp

/Steffen

--