Password
Fra : Ukendt

Dato : 27-04-05 16:10

Hej NG
Jeg har tilføjet et password til min access db.

Jeg har flg. cnnstring:

OpenConn("D:/web/localuser/bsndata.dk/database/mindb.mdb User Id=xxx;
Password=xxx;")

Det vil den ikke være med til :
Fejlmelding
Den er åben af en anden bruger...

Er syntax iorden i OpenConn ???
Kan det ikke lade sig gøre, bare at give et password, uden nogen specifikke
brugere ???

Hilsen
Bjarne

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 04-05-05 13:16

Bjarne wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Jeg har flg. cnnstring:
>
> OpenConn("D:/web/localuser/bsndata.dk/database/mindb.mdb User Id=xxx;
> [...]

Er det ikke fordi den virkelig er åben af en anden bruger??
Har du den ikke til at stå åben for at tjekke de navne du skriver i dit asp
dokument?? Den skal være lukket!

> Er syntax iorden i OpenConn ???
> Kan det ikke lade sig gøre, bare at give et password, uden nogen specifikke
> [...]
Jeg bruger selv dette til at connecte til en access db:
Set DB = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
DB.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" &
Server.MapPath("database.mdb") & ";UID=brugernavn;PWD=kodeord;"
Det virker for mig
mvh Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne