Søgefacilitet til søgning i bestemte mappe~
Fra : Preben Clausen

Dato : 26-04-05 21:20

Jeg er på udkig efter en søgefacilitet der kan tilpasses til kun at søge i
bestemte mapper og undermapper på et website.
Er der nogen der ligger inde med noget brugbart i enten ASP eller PHP.
Eventuel tilpasning kan honoreres.
På forhånd tak.

Mvh
Preben

Fra : Tomasz Otap

Dato : 30-04-05 12:58

Preben Clausen wrote:
> Jeg er på udkig efter en søgefacilitet der kan tilpasses til kun at søge i
> bestemte mapper og undermapper på et website.
> Er der nogen der ligger inde med noget brugbart i enten ASP eller PHP.

Hvis din site er ikke meget dynamisk (dvs. indholdet skifter ikke på
daglig basis), kan du måske bruge Googles søgefunktionalitet. Den kan
fint tilpasses til at søge i en undermappe. Prøv f.eks. at Google:

site:www.dr.dk/nyheder/udland/ tsunami

http://www.google.dk/search?q=site%3Awww.dr.dk%2Fnyheder%2Fudland%2F+tsunami