asp-faq.dk nede
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-04-05 14:19

Hej gruppe. Vores faq-side - www.asp-faq.dk - er tilsyneladende nedlagt
uden varsel. Siden viderestiller nu direkte til jirty.dk - der er det
firma der har sponseret sitet siden det kom op.

Jeg har netop kontaktet deres supportmail for at bede om en forklaring -
men indtil videre kan man altså ikke bruge faq-siden.

Jeg håber at vi kan få siden op igen - og ikke mindst at vi kan få
adgang til de artikler der lå på siden. Men det afhænger af hvilket svar
der kommer fra Jirty.

Artiklerne kan endnu findes på Google - så noget kan genskabes herfra
hvis alt andet er tabt. Men forhåbentlig kan vi klare processen med
hjælp fra Jirty.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-04-05 14:29

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> Jeg har netop kontaktet deres supportmail for at bede om en forklaring -
> men indtil videre kan man altså ikke bruge faq-siden.

Jirtys support har allerede svaret. Siden er nede på grund af en spærret
konto. Der er ikke tabt nogen data, men de kan bare ikke tilgås i
øjeblikket. De kan først åbne for sitet når de har fået kontakt med ham
der har registreret domænet.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 25-04-05 20:14

> [...]
> konto. Der er ikke tabt nogen data, men de kan bare ikke tilgås i
> øjeblikket. De kan først åbne for sitet når de har fået kontakt med ham

Det er lidt uklart for mig er det Jirty der har spærret kontoen eller
hostmaster.dk?

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-04-05 20:47

Johnny Winther Ronnenberg skrev:

> Det er lidt uklart for mig er det Jirty der har spærret
> kontoen eller hostmaster.dk?

Så vidt jeg kan forstå er det Jirty.
--
Jens Gyldenkærne Clausen