Efter afvikling af flash
Fra : John Kjoller

Dato : 11-05-05 17:18

Måske er der nogen her, der ved noget om følgende:

Jeg har fået en lille flash (swf) "film", som skal indsættes som obejct på
en side.

Det er meningen at siden skal springe videre til næste html-side, efter at
swf-"filmen" er afviklet.
Hvordan ved jeg at swf -filmen er færdig?

Måske er det noget der skal indbygges i swf'en?

Eller hvad?

Kh
john

Fra : Alx Zak

Dato : 10-05-05 17:54

Hej John.

Ja det skal indbygges i flash. Det er meget nemt, du skal blot indsætte en
action i sidste frame der hedder getURL('www.ditdomane.dinside.html' _self);
.. Så går den direkte til den den side, efter flashen er når den sidste
frame.
Yderlige hjælp kan du finde her:
http://www.macromedia.com/support/flash/action_scripts/actionscript_dictionary/actionscript_dictionary377.html
Håber det hjælper.