extern text & html koder
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 05-05-05 14:57

Hej Alle.

Har et lille problem jeg håber i kan hjælpe med.
Jeg bruger Flash MX.

Jeg er igang med at lave et website hvor der ingår en del tekst.
Meningen er at jeg har lavet nogen dynamic text fields der henter teksten
fra en extern .txt fil.

Nu hedder det sig at flash skulle kunne læse HTML koder der står i txt
filen, i et begrænset omfang.
Jeg har trykket på, i dynamic text, den knap der hedder "Render text as
HTML" og nu er problemet at flash ikke læser HTML koden.

F.eks. har jeg en txt fil der starter sådan her : luke=<B>Jesse Archer
(Luke)</B>
Nu skulle flash så være istand til at læse at <B> betyder fed, men når jeg
tester filmen skriver flash "<B>Jesse Archer (Luke)</B>"

Er der nogen der ved hvordan man får det til at virke med HTML koderne ?
Jeg har smidt fla & txt filen ind i dk.binaer.

Håber der er nogen der kan hjælpe, eller evt kender en anden måde at hive
ekstern text ind i flash.

Mvh.
Kenneth Andersen
Fjern NOSPAM. fra mail ved svar.