Zoome helt ind
Fra : Peter Nielsen

Dato : 27-04-05 21:07

Hej.. jeg har et spørgsmål.

Jeg vil lave sådan at man har en menu... og hvis man fx trykker på links så
zoomer den ind på et skilt... men hvordan vil i så foreslå at jeg laver det?
at jeg først laver hele mit billede (der er flere layers med en masse små
ting og skrift) og så gøre det til et movieclip og så gøre sådan når man
trykker så hopper den til næste frame og forstørrer hele billedet eller skal
man gøre sådan at man laver den samme motion tween med alle layers?

I kan se noget lignende eksempel på www.loc.nu

Peter

Fra : Alx Zak

Dato : 10-05-05 18:03

Hej Peter!

Jeg ville lave et MC som du så zoomer ind i og bliver præsenteret for et nyt
MC som du så zoomer ind i og bliver... you get the picture.
Jeg har pjattet lidt rundt med det engang, hvor jeg ville opbygge en
hjemmeside lidt i samme stil som fx. teksten i starwars og det er meget
svært at styre motion tweens synkroniseret i alle layers i forskellige
retninger.
Det er ihvertfald min erfarring.

Håber du kan bruge det til noget. Lyder som en sjov ide. Du kan eventuelt se
www.sofake.com som inspiration. De bruger lidt af den samme tankegang.

--
Venlig Hilsen Alex.
Få konstruktiv kritik og andres synspunkter på dine projekter på: