Orza, virker det?
Fra : martin [1620]

Dato : 08-05-05 23:49

Ja, subject siger vel alt?

Nogen der har Orza og nogen der ved om det virker?

http://www.orza.dk
--
mvh Martin [1620]
Remove XXX in email

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 08-05-05 23:57

"martin [1620]" <ngroup@XXXdecan.org> crashed Echelon writing

> Nogen der har Orza og nogen der ved om det virker?
>
> http://www.orza.dk

Martin, ok du først skrev i den forkerte gruppe (cybercity.xdsl).

Men allerede nu burde du jo kunne forstå Orza ved de svar der allerede er
kommet.

--
Bjarke Andersen

Fra : martin [1620]

Dato : 09-05-05 00:10

> Martin, ok du først skrev i den forkerte gruppe (cybercity.xdsl).
>
> Men allerede nu burde du jo kunne forstå Orza ved de svar der allerede er
> [...]

Nej, jeg mener ikke at jeg kunne forstå noget ved de svar der er kommet.
Et er at det er Basse B. der står bag. nummer 2 er at jeg bliver gjort
opmærksom på at det er den forkerte gruppe, det er hvad det er. Det har jeg
"undskyldt for".
3 er dig der fortæller at det hænger sammen med Dixa og Daisy og sidste ting
er at deres domæne er udløbet.

Jeg skriver nu i den rigtige gruppe, for at se om der findes nogen der har
erfaring med selskabet og deres produkt. Det er vel det usenet er til for?
Undskyld min måske lettere irriteret tone, men jeg har vel lov at spørge,
hvis jeg lyster? Så længe jeg ikke x-poster og spammer gruppen hver anden
dag?
--
mvh Martin [1620]
Remove XXX in email

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-05-05 00:20

> [...]
> til for? Undskyld min måske lettere irriteret tone, men jeg har vel
> lov at spørge, hvis jeg lyster? Så længe jeg ikke x-poster og spammer

Det har du ret i. Dog tror jeg du vil opnå samme type svar som allerede er
givet. Med Google vil du osse hurtigt finde ud af hvem Basse, Orza, Dixa og
DaisyNet er/var.

--
Bjarke Andersen

Fra : Troels Hansen

Dato : 09-05-05 16:06

Bjarke Andersen wrote:
> Det har du ret i. Dog tror jeg du vil opnå samme type svar som allerede er
> givet. Med Google vil du osse hurtigt finde ud af hvem Basse, Orza, Dixa og
> DaisyNet er/var.

Dixa skulle vist være ef fedt stad at arbejde den korte periode de
eksisterede.
Kendte en der arbejdede der. Det var med fri cola, pizza, og det hele.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 12-05-05 10:23

"Troels Hansen" <dd@djkjd.dk> wrote in message
> Bjarke Andersen wrote:

> Dixa skulle vist være ef fedt stad at arbejde den korte periode de
> eksisterede.
> Kendte en der arbejdede der. Det var med fri cola, pizza, og det hele.

Ja sådan er det jo kort tid mens man stjæler med arme og ben (ikke
medarbejderne altså bazze drengen)

Fra : Anonymous wanger

Dato : 13-05-05 21:59

On Mon, 09 May 2005 17:06:04 +0200, Troels Hansen <dd@djkjd.dk> wrote:

>Dixa skulle vist være ef fedt stad at arbejde den korte periode de
>eksisterede.
>Kendte en der arbejdede der. Det var med fri cola, pizza, og det hele.

Bliver en arbejdsplads et fedt sted at være fordi der er fri cola,
pizza og det hele ??

Tak for kaffe, så må Novo Nordisk og andre store arbejdsgivere være
storleverandører af dette eller have Danmarks største køkken.....

Mon ikke det er helt andre parametre, som folk tænker på når de skal
finde sig en arbejdsplads ??

Nå nej, det er vigtigst at pizzaen og colaen er gratis, for min løn er
så lav at jeg ikke selv kan betale den.

ROFL

/MJ

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 12-05-05 12:06

"martin [1620]" <ngroup@XXXdecan.org> wrote in message
> Ja, subject siger vel alt?
>
> Nogen der har Orza og nogen der ved om det virker?
>
> http://www.orza.dk
> --

Jeg kom til at skrive til bazze drengen, han blev sgu sur altså hos orza da
jeg spurgte til om det var noget han var rodet ind i og henviste til google
om dixa ... så lukkede han mailen og stak af

Stakkels mand..