Seneste melding fra TDC
Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 10:25

Talte igen med TDC for at høre, hvornår jeg får fordoblet min
2mbit-forbindelse (ADSL Erhverv).

Nu skulle det være ganske vist: De går i gang 9. maj og er færdige 1. juli.

Tidligere har jeg fået at vide:
1. Båndbredden fordobles automatisk 1. maj.
2. Båndbredden fordobles kun, hvis man bestiller det.

Nu viser det sig, at begge dele var forkert. Den TDC-medarbejder, jeg talte
med, brokkede sig også over, at de er blevet ekstremt dårligt informeret. Og
har talt med mange forvirrede kunder.

Bemærk at ovenstående gælder Erhvervs-kunder.

Fra : Jonas Jørgensen

Dato : 04-05-05 11:14

"S Hansen" <-> skrev i en meddelelse
> Talte igen med TDC for at høre, hvornår jeg får fordoblet min
> 2mbit-forbindelse (ADSL Erhverv).
>
> Nu skulle det være ganske vist: De går i gang 9. maj og er færdige 1.
juli.

Det lyder godt

Mvh, Jonas.

Fra : Moe

Dato : 04-05-05 11:32

> [...]
> har talt med mange forvirrede kunder.
>
> Bemærk at ovenstående gælder Erhvervs-kunder.

Lige en sidebemærkning - hvis du allerede er blevet misinformeret 2
gange, hvad er så chancen for at du også er blevet misinformeret 3.
gang?

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 12:23

"Moe" <moej258@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Lige en sidebemærkning - hvis du allerede er blevet misinformeret 2 gange,
> hvad er så chancen for at du også er blevet misinformeret 3. gang?

Tredje gang, lykkens gang - ved du nok.

Desuden virkede hun mere troværdig end de to andre - hun læste op fra et
internt notat, hvor de nævnte datoer stod. I øvrigt et notat hun netop har
fået i dag. Hvor længe er det lige siden, TDC gik til Berlingske med den
glade nyhed.

Fra : Tim Christensen

Dato : 05-05-05 21:14

S Hansen wrote:

> [...]
> har talt med mange forvirrede kunder.
>

> Bemærk at ovenstående gælder Erhvervs-kunder.

Ja, de har opgraderet vores forbindelse til 4mbit igen - jeg var ellers
lidt sur på dem fordi at de havde sat hastigheden ned til 2mbit midt i
april (ikke sur nok til at jeg gad at klage) selv om vi skulle have
gratis 4mbit frem 1/5.

Mvh

Tim

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 11-05-05 17:35

"S Hansen" <-> wrote:

>Talte igen med TDC for at høre, hvornår jeg får fordoblet min
>2mbit-forbindelse (ADSL Erhverv).
>
>Nu skulle det være ganske vist: De går i gang 9. maj og er færdige 1. juli.

Nu er det også officielt at hastigheden bliver fordoblet:
http://om.tdc.dk/artikel.php?id=69033&dogtag=tdc_o_presse_presse

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Tim Christensen

Dato : 12-05-05 16:25

Jesper Dybdal wrote:

> Nu er det også officielt at hastigheden bliver fordoblet:
> http://om.tdc.dk/artikel.php?id=69033&dogtag=tdc_o_presse_presse

Jeg tror nu jeg nedgraderer til 2048/512 igen, vi har ikke mærket den
voldsomme forskel efter opgraderingen til 4096/768 og 622,- i kvartalet
er også en slags penge.

Det er forøvrigt noget af prisfald der er sket på 8064/768, for en tusse
bliver det lige plusselig noget som også almindelige mennesker kan få
råd til.

Mvh

Tim

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 12-05-05 16:32

Tim Christensen <nospam@eson.dk> wrote:

>Jeg tror nu jeg nedgraderer til 2048/512 igen, vi har ikke mærket den
>voldsomme forskel efter opgraderingen til 4096/768 og 622,- i kvartalet
>er også en slags penge.

Har I da allerede fået den opgradering? Ifølge pressemeddelelsen
skulle de første erhvervskunder først få den i næste uge.

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Tim Christensen

Dato : 13-05-05 12:27

Jesper Dybdal wrote:
> Tim Christensen <nospam@eson.dk> wrote:
>
> Har I da allerede fået den opgradering? Ifølge pressemeddelelsen
> skulle de første erhvervskunder først få den i næste uge.

Ja, den kører 4Mbit nu. Jeg havde godtnok fået den gratis opgradering
til 4Mbit, men hastigheden blev sat ned til 2Mbit igen før den igen blev
opgraderet til 4Mbit.

Mvh

Tim