Adsl Fordobling
Fra : K. Petersen

Dato : 02-05-05 20:21

Hej!

Nogle af jer derude der har fået opgraderet jeres Adsl hastighed ? ?
--
Med Venlig Hilsen
K. Petersen

Fra : Jesper Lund

Dato : 02-05-05 20:40

K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk "NoSpam <petersenk2004@pc.dk "NoSpam">
wrote:

> Nogle af jer derude der har fået opgraderet jeres Adsl hastighed

Sikkert, for det sker løbende over en 6 ugers periode
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_fordob

--
Jesper Lund

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-05-05 21:33

K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk "NoSpam wrote:
> Nogle af jer derude der har fået opgraderet jeres Adsl hastighed ? ?

Giv tid, giv tid - de skal formentlig ind og rette hastighed på hver
enkelt - og som de også skrev, så kan det tage op til 6 uger før alle er
ændret.

Prisændringen derimod skal kun rettes et sted - så den sker formentlig med
det samme for alle.

Så vidt jeg forstod på den meddelelse, der var for et stykke tid siden.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Ole Helms

Dato : 02-05-05 22:18

On Mon, 2 May 2005 21:21:03 +0200, "K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk
"NoSpam"> skrev:

>Nogle af jer derude der har fået opgraderet jeres Adsl hastighed ? ?
Ikke endnu. Min 4Mb er her til aften blevet til 1Mb.
Det er underligt så hurtigt man vænner sig til hurtigere hastighed.

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 02-05-05 23:07

Således skrev Ole Helms den Mon, 02 May 2005 23:17:41 +0200:

>Ikke endnu. Min 4Mb er her til aften blevet til 1Mb.
>Det er underligt så hurtigt man vænner sig til hurtigere hastighed.

Det jeg savner lige nu er faktisk ikke de 4 Mb ned, men mere de 512
op, man kan pludseligt godt mærke at den kun er på 128, for mit
vedkommende.

Knud
--
NP: Richie Kotzen - Dose

Fra : Ole Helms

Dato : 02-05-05 23:23

On Tue, 03 May 2005 00:07:03 +0200, Knud Winckelmann
<07032005@winck.dk> skrev:

>Det jeg savner lige nu er faktisk ikke de 4 Mb ned, men mere de 512
>op, man kan pludseligt godt mærke at den kun er på 128, for mit
>vedkommende.

Det kan jeg godt følge. Min uploadhastighed er endnu ikke faldet til
128. Jeg måler den til 437 kbit/s.

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Ole Helms

Dato : 03-05-05 14:58

On Tue, 03 May 2005 00:23:21 +0200, Ole Helms <olehelms@hotmail.com>
skrev:

>Det kan jeg godt følge. Min uploadhastighed er endnu ikke faldet til
>128. Jeg måler den til 437 kbit/s.

Jeg tror TDC læser med her. Nu er den faldet til 128.

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-05-05 20:06

Den 02 maj 2005 mumlede Ole Helms noget i denne stil:

> Ikke endnu. Min 4Mb er her til aften blevet til 1Mb.
> Det er underligt så hurtigt man vænner sig til hurtigere
> hastighed.

Og jeg er i dag røget fra 4 mbit til 1 mbit.

Det fede ved det var faktisk at jeg slet ikke opdagede det

Måske jeg skulle hive met K56 op igen?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 21:42

On 04 May 2005 19:06:12 GMT, Palle Jensen wrote:

>Det fede ved det var faktisk at jeg slet ikke opdagede det

Hvordan fandt du så ud af det?

/jesper

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-05-05 06:28

Den 04 maj 2005 mumlede Jesper Hansen noget i denne stil:

> Hvordan fandt du så ud af det?

Via denne tråd.

Lavede et FTP test for at være med i snakken

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-05 21:57

On 05 May 2005 05:27:57 GMT, Palle Jensen wrote:

>Via denne tråd.
>
>Lavede et FTP test for at være med i snakken

Ok - fair nok... Det virkdede bare lidt sjovt at du ikke havde opdaget
det, men godt vidste det...

/jesper

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-05 20:39

Nogen der ved om opgraderingen kommer automatisk eller skal den
bestilles?

/jesper

Fra : Michael Jensen

Dato : 03-05-05 21:10

<Jesper Hansen> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved om opgraderingen kommer automatisk eller skal den
> bestilles?

Den kommer automatisk.

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-05 21:34

On Tue, 3 May 2005 22:10:20 +0200, Michael Jensen wrote:

>Den kommer automatisk.

Fint

/jesper