Upload/Mira Internet
Fra : Martin Mollerup

Dato : 30-04-05 01:06

Hvis der er nogle der mangler upload.

Jeg har lige fået et tilbud fra Mira Intranet på shdsl.

2.3 Mbit/2.3 Mbit 1.800.-
4.6 Mbit/4.6 Mbit 2.500.-
9.2 Mbit/9.2 Mbit 4.500.-

Jeg regner med at bare bundler flere liner, men 9.2 Mbit for 4.500.- lyder
som en ok pris, hvis man skal bruge upload, gad vide om, det er via TDC.

Mollerup

Fra : Towli

Dato : 30-04-05 20:24

> Jeg har lige fået et tilbud fra Mira Intranet på shdsl.
>
> 2.3 Mbit/2.3 Mbit 1.800.-
> 4.6 Mbit/4.6 Mbit 2.500.-
> 9.2 Mbit/9.2 Mbit 4.500.-

Vi får 10/10 Mbit hos DBnet for 300,- pr. md. (frit forbrug)

/T

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 01-05-05 15:33

> Vi får 10/10 Mbit hos DBnet for 300,- pr. md. (frit forbrug)

Det er så bolignet og til private. Det produkt, som Martin refererer til er
et (primært) erhvervsprodukt, et marked som DBNet SVJV ikke henvender sig
til med de priser.

--
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Dahlsgaard

Dato : 01-05-05 00:38

Med eller uden moms?
Er der et link til de priser?

Med venlig hilsen
Jesper Dahlsgaard

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 01-05-05 15:34

> Jeg regner med at bare bundler flere liner, men 9.2 Mbit for 4.500.- lyder
> som en ok pris, hvis man skal bruge upload, gad vide om, det er via TDC.

Det er helt sikkert et TDC BitStream produkt.

--
Mvh. Jesper

Fra : zapster

Dato : 01-05-05 18:31

"Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.invalid> wrote in message

> Det er helt sikkert et TDC BitStream produkt.
>
> --
> Mvh. Jesper
Hvorfor er det "helt sikkert et BitStream produkt"? Der er da flere udbydere
i københavnsområdet der selv sælger sdsl forbindelser på ejet udstyr via rå
kobber...

\zapster

Fra : Martin Mollerup

Dato : 02-05-05 05:56

Jeg har det på en pdf, så jeg har ikke et link, men det er uden moms.

Martin