StofaNet 4mbit
Fra : Keld Jørgensen

Dato : 28-04-05 09:59

Jeg har fra en bekendt hos Telia Stofa, der påstår at de arbejder på at
opgradere alle deres kunder med Flexrate 2 Mbit til 4 Mbit - til samme
pris! - jeg tænkte ellers på at skifte men jeg tror lige jeg venter..

Fra : Thomas H.

Dato : 28-04-05 10:54

"Keld Jørgensen" <2065373m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fra en bekendt hos Telia Stofa, der påstår at de arbejder på at
> opgradere alle deres kunder med Flexrate 2 Mbit til 4 Mbit - til samme
> pris! - jeg tænkte ellers på at skifte men jeg tror lige jeg venter..

Hvad kan man bruge en 4 Mbit/s ADSL forbindelse til med forbrugsafregning ?

Det virker som et dårligt koncept i mine øjne..

MVH
Thomas H.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-04-05 14:12

Thomas H. skrev:

>Hvad kan man bruge en 4 Mbit/s ADSL forbindelse til med forbrugsafregning ?

Telia-Stofanet er ikke adsl (og dermed hører tråden ikke hjemme
her).
--
Knud

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 28-04-05 14:26

On 2005-04-28, Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> Telia-Stofanet er ikke adsl (og dermed hører tråden ikke hjemme
> her).

Det kan det være,
http://www.stofa.dk/omteliastofa/presserum/html/telia_adsl-21022005.html

--
Andreas

Fra : N/A

Dato : 28-04-05 15:05

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 28-04-05 15:05

On 2005-04-28, Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> Der stod Flexrate i indlægget og det er vel internet via kabeltv?

Nej, det kan også være ADSL - som det også fremgår af linket.

> Det må det være iflg. http://www.stofa.dk/

Fra http://www.stofa.dk/: "Prisen for de nye 4 Mbit-linjer er den samme,
og tilbuddet omfatter både ADSL-kunder og kunder, der går på nettet via
kabel-tv forbindelsen."

--
Andreas

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 28-04-05 19:46

> Telia-Stofanet er ikke adsl (og dermed hører tråden ikke hjemme
> her).

Så syntes jeg du skulle ringe til Telia, og sige at de har lavet en fejl på
deres hjemmeside, for der står da højt og flot at FlexRate leveres både via
Kabel-tv nettet og ADSL.. Så jo, den hører da ret så meget hjemme i denne
gruppe her..

Link: http://kortlink.dk/ruh

Så kan du selv gå ind og kontrollere!

MVH
Thomas H.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-04-05 14:24

Thomas Hupfeldt skrev:

>Så syntes jeg du skulle ringe til Telia, og sige at de har lavet en fejl på
>deres hjemmeside, for der står da højt og flot at FlexRate leveres både via
>Kabel-tv nettet og ADSL..

Hvor mange har deres adsl på nuværende tidspunkt?
--
Knud

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 29-04-05 15:34

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> Hvor mange har deres adsl på nuværende tidspunkt?
> --

Det kommer vel ikke sagen ved, men spørg Stofanet.

Mogens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-04-05 15:59

Mogens Nielsen skrev:

>Det kommer vel ikke sagen ved, men spørg Stofanet

Eftersom de hidtil ikke har leveret adsl under Stofanet, men
orienterer om det samtidig med opgraderingen af hastigheden, så
er det vel forventelig at man ikke kender til muligheden.

Endvidere er det vel som sådan ikke adslkunder, der bliver
opgraderet, da man må formode at de automatisk vil få den højere
hastighed.
--
Knud

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 29-04-05 16:39

On 2005-04-29, Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> Eftersom de hidtil ikke har leveret adsl under Stofanet, men
> orienterer om det samtidig med opgraderingen af hastigheden, så
> er det vel forventelig at man ikke kender til muligheden.

Det gør de ikke, pressemeddelelsen er fra 21/2-05.

--
Andreas

Fra : Lars Lautrup-Larsen

Dato : 29-04-05 20:31

KE> Eftersom de hidtil ikke har leveret adsl under Stofanet, men
KE> orienterer om det samtidig med opgraderingen af hastigheden, så er
KE> det vel forventelig at man ikke kender til muligheden.

Jeg har sjældent set et ringere forsøg på at bortforklare at du ubegrundet
har faret frem som nyhedsgruppe-politi.
Hvorfor skriver du ikke bare at du tog fejl og giver manden en undskyldning?

Med venlig hilsen/Regards
Lars Lautrup-Larsen
www.geocaching.dk - skattejagt med GPS

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-04-05 21:19

Lars Lautrup-Larsen skrev:

>Hvorfor skriver du ikke bare at du tog fejl og giver manden en undskyldning?

Det gør jeg også, når jeg anser det for berettiget.
--
Knud

Fra : Martin Schultz

Dato : 30-04-05 15:43

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev 2005-04-29:

> Det gør jeg også, når jeg anser det for berettiget.

Det ville det da netop være i dette tilfælde...

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-04-05 16:54

Martin Schultz skrev:

>Det ville det da netop være i dette tilfælde...

Nej, og slet ikke når Keld Jørgensen vist er ude i noget snavs,
jvnf. den tilsvarende tråd i gruppen uden xdsl i gruppenavnet.

EOD
--
Knud

Fra : Svend

Dato : 01-05-05 06:26

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Nej, og slet ikke når Keld Jørgensen vist er ude i noget snavs,
> jvnf. den tilsvarende tråd i gruppen uden xdsl i gruppenavnet.

Hvad har det med sagen at gøre ?

--
Svend

Fra : Martin Schultz

Dato : 30-04-05 15:44

> [...]
> orienterer om det samtidig med opgraderingen af hastigheden, så
> er det vel forventelig at man ikke kender til muligheden.

Jeg har da fået flere reklamer for stofanet ADSL ind af døren
i løbet af de sidste par måneder...

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-04-05 16:52

Martin Schultz skrev:

>Jeg har da fået flere reklamer for stofanet ADSL ind af døren
>i løbet af de sidste par måneder...

Det må så være fordi, du bor i den store væmmelige by på
Østsjælland.

Her reklamerer de kun kraftigt for den »gamle« Stofanet.
--
Knud

Fra : Martin Schultz

Dato : 01-05-05 18:26

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev 2005-04-30:

> Det må så være fordi, du bor i den store væmmelige by på
> Østsjælland.
>
> Her reklamerer de kun kraftigt for den »gamle« Stofanet.

og?

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Svend

Dato : 29-04-05 19:11

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Hvor mange har deres adsl på nuværende tidspunkt?
Jeg har stadig.

--
Svend

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-04-05 19:30

Svend skrev:

>Jeg har stadig.

Hos Stofanet?

(Ikke Telia ADSL)
--
Knud

Fra : Svend

Dato : 01-05-05 06:22

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Hos Stofanet?
>
> (Ikke Telia ADSL)

Det var Telia Thomas refererede til, og det jeg svarede på. at det var
en telia-stofa mand der satte skillefilteret på er en anden sag.

--
Svend

Fra : f00ge

Dato : 29-04-05 16:30

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> Telia-Stofanet er ikke adsl (og dermed hører tråden ikke hjemme
> her).

Når vi begynder at få SHDSL, VDSL eller ADSL2, skal vi så også gå til en
anden gruppe end her?
Gudfader...

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 29-04-05 16:40

On 2005-04-29, f00ge <f00ge***REMOVE***@gmx.net> wrote:

> Når vi begynder at få SHDSL, VDSL eller ADSL2, skal vi så også gå til en
> anden gruppe end her?

Nej, X'et i gruppens nævn dækker over alle disse teknologier.

--
Andreas

Fra : f00ge

Dato : 29-04-05 23:51

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote :

> Nej, X'et i gruppens nævn dækker over alle disse teknologier.

Der er kun ét X. :)

Fra : Chaddy

Dato : 28-04-05 20:40

> Jeg har fra en bekendt hos Telia Stofa, der påstår at de arbejder på at
> opgradere alle deres kunder med Flexrate 2 Mbit til 4 Mbit - til samme
> pris! - jeg tænkte ellers på at skifte men jeg tror lige jeg venter..

Hvorfor er det dog altid kun DL hastigheden der bliver fokuseret på??

Jeg hader det

Fra : Thomas H.

Dato : 29-04-05 06:57

"Chaddy" <sa_dk_thechad"FJERN"@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er det dog altid kun DL hastigheden der bliver fokuseret på??

Fordi det er den de fleste mennesker har brug for.. Det er bl.a kun hvis man
har sin egen server, at man har behov for en upstream der ligger over 512
Kbit/s, normale mennesker der surfer og sender mail, kan rigeligt klare sig
med 256 Kbit/s i upstream.

> Jeg hader det

He he, det er du ikke den eneste der gør

MVH
Thomas H.