Hvor mange får afslag på rå kobber idag ?
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 25-04-05 22:26

Da jeg får nogle år siden bestilte ADSL hos CC fik jeg først afslag på rå
kobber.

Så prøvede jeg igen, også var der gevinst.

Nu vil jeg gerne have ADSL i mit sommerhus, hvor der er telefonstik.

Jeg vil dog ikke involveres i noget abb. så derfor vil jeg helst have rå
kobber også der.

Jeg syntes ikke jeg oplever mange der idag omtaler de ikke har haft "kobber
nok" som dengang, så ville lige tjekke om forholdende er så slemme idag, som
dengang ?

Mvh.

Kim

Fra : Morten Davidsen

Dato : 25-04-05 22:59

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i en meddelelse
<KLIP>
> Jeg syntes ikke jeg oplever mange der idag omtaler de ikke har haft
> "kobber nok" som dengang, så ville lige tjekke om forholdende er så slemme
> idag, som dengang ?
Det er ikke kun "kobber nok" der er vigtigt, da CC skal have udstyr på
centralen for at du kan skippe fastnet telefonen, og det er vist ikke muligt
i de fleste sommerhus områder.

Du kan prøve at tjekke på en af naboernes telefonnumre her:
http://www.adsl.dk/tjek_din_central/
Hvad siger den så? "Din central er klar til ADSL" eller "Klar til DSL"? ..
sidstnævnte plejer at indikere at du kan få ADSL uden fastnet telefon.

/MD