TDC frygter Elselskabernes bredbånd
Fra : Martin Møller

Dato : 19-04-05 21:49

http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2994828/

Kan da godt forstå TDC er suge. De må være sure på sig selv over at de ikke
selv har teknologien til at tilbyde de høje hastigheder som de påstår folk
overhovedet ikke har brug for. Hvor småligt at angribe andre fremsynede
virksomheder som gerne vil stille den teknologi til rådighed som danskerne
gerne vil have.

TDC plejer jo ellers nok at være dygtige til at skabe et behov, hvis det
ikke umiddelbart er der. TUDEFJÆS!

--
Martin

FJERN DETTE i emailen ved svar.
My dvdprofiler: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/martinboy

Fra : Hauge

Dato : 19-04-05 22:11

Hej
Martin Møller wrote:
> Kan da godt forstå TDC er suge. De må være sure på sig selv over at
> de ikke selv har teknologien til at tilbyde de høje hastigheder som
> de påstår folk overhovedet ikke har brug for.

Nåja, du har jo taget 6 dage om at opdage artiklen, så 64kbps er vel
rigeligt
Men tak for de meget gamle nyheder, som jeg tror de fleste har læst.

/Hauge

Fra : Martin Møller

Dato : 20-04-05 10:29

Hauge wrote:
> [...]
> rigeligt
> Men tak for de meget gamle nyheder, som jeg tror de fleste har læst.

Få dig et liv!

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Møller
www.randersmusikskole.dk

Fra : Hauge

Dato : 20-04-05 14:36

Hej
Martin Møller wrote:
> Få dig et liv!

Tak, men sådan et har jeg, mangler du et da? Ja det tror jeg du gør. At man
gider bruge tid på at snakke om så gamle "nyheder", så mangler man selv et
liv.

/Hauge

Fra : f00ge

Dato : 20-04-05 13:39

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> Nåja, du har jo taget 6 dage om at opdage artiklen, så 64kbps er vel
> rigeligt
> Men tak for de meget gamle nyheder, som jeg tror de fleste har læst.

Nu er det ikke lige alle, der støvsuger samtlige online nyhedstjenester, dag
ud, dag ind.
Jeg fandt Martin's indlæg brugbart.

Fra : Hauge

Dato : 20-04-05 14:39

Hej
f00ge wrote:
> Nu er det ikke lige alle, der støvsuger samtlige online
> nyhedstjenester, dag ud, dag ind.

Nu skal der ikke megen støvsugning til, før man får disse nyheder serveret i
mailboksen automatisk.

> Jeg fandt Martin's indlæg brugbart.

Ja, men hvad kan du så bruge det til, når du alligevel ikke har en reel
interesse for nyheder?.
Måske man skulle sætte sig ind i hvad der vitterligt findes på nettet, der
er altså andet end jubii.

/Hauge

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-04-05 20:37

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in message
> Hej
>
> Nu skal der ikke megen støvsugning til, før man får disse nyheder serveret
> i mailboksen automatisk.

"nyheder" fra nogle overfladiske it nørder der intet praktis nyhedstolkning
har. Den ene siger det ene den ene dag, en anden den anden dag, og så uden
holds i virkligheden.. Man har lige fundet på en eller anden hjemmeside man
har mulighed for 10Gb, men ikke tænker over sammenhængen, det er totalt
useriøst at sige man ruller 10Gb ud til kunder.

Fra : René Sørensen

Dato : 20-04-05 16:53

Hauge wrote:
> [...]
> rigeligt
> Men tak for de meget gamle nyheder, som jeg tror de fleste har læst.

Hvad fa'en er det for en holdning at ha'?

René

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-04-05 14:17

"Martin Møller" <martinboyFJERN@DETTEhotmail.com> crashed Echelon
writing news:42656f39$0$289$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Kan da godt forstå TDC er suge. De må være sure på sig selv over at de
> ikke selv har teknologien til at tilbyde de høje hastigheder som de
> påstår folk overhovedet ikke har brug for.

TDC kunne vidst godt tilbyde VDSL hvis de følte der ville være et
større marked for det.

--
Bjarke Andersen

Fra : Michael Jensen

Dato : 20-04-05 14:50

> [...]
> writing news:42656f39$0$289$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> TDC kunne vidst godt tilbyde VDSL hvis de følte der ville være et

Det er intet problem. Problemet består i at der ude i verden er en masse
propper i nettet, som gør at man som slutbruger alligevel ikke vil få fuld
udbytte af den hastighed man betaler for.