E-mail fra TDC ang nye priser
Fra : Erik Dan

Dato : 18-04-05 18:28

Fik en e-mail der oplyser om de nye priser pr 1/5, men studser lidt over
formuleringen "og de næste 4-6 uger frem"
Hvad mon der sker efter de 4-6 uger ?

Hele teksten -
"Pr. 1. maj 2005, og de næste 4-6 uger frem ændrer, TDC Totalløsninger A/S
prisen på dit bredbåndsabonnement. TDC Bredbånd falder fra 574 kr. pr. måned
til 474 kr. pr. måned - samlet sparer du 100 kr. "

/ Dan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-04-05 18:55

Erik Dan wrote:
> Fik en e-mail der oplyser om de nye priser pr 1/5, men studser lidt
> over formuleringen "og de næste 4-6 uger frem"
> Hvad mon der sker efter de 4-6 uger ?

Jeg tror at meningen er at de ikke kan ændre alle på en gang, så ændringen
sker over 4-6 uger - og derefter er alle så ændret.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Erik Dan

Dato : 18-04-05 19:11

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> Jeg tror at meningen er at de ikke kan ændre alle på en gang, så ændringen
> sker over 4-6 uger - og derefter er alle så ændret.
> --------
Hmm det kan da godt være du har ret , jeg kunne forstå hvis det var
hastigheden der skulle ændres , de har trods alt små 14 dage til at deres
bogholderi (eller hvem det nu hører under) får sat system i det.

/ Dan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-04-05 20:24

Erik Dan skrev:

>Hmm det kan da godt være du har ret , jeg kunne forstå hvis det var
>hastigheden der skulle ændres , de har trods alt små 14 dage til at deres
>bogholderi (eller hvem det nu hører under) får sat system i det.

Prisen falder sikkert for alle pr. 1.maj, men ikke alle når at få
opgraderingen til denne dato.
--
Knud

Fra : Palle Jensen

Dato : 18-04-05 22:18

Den 18 apr 2005 mumlede Erik Dan noget i denne stil:

> [...]
> prisen på dit bredbåndsabonnement. TDC Bredbånd falder fra 574
> kr. pr. måned til 474 kr. pr. måned - samlet sparer du 100 kr. "

Gad vide hvem der får de E-mail og hvem der ikke gør?

Jeg har lige tjekket at jeg ER tilmeldt E-mail info i mit
selvbetjeningspanel. Hvad skal man ellers gøre for at kvalificere sig
til nyhedsmails?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-05 22:51

On 18 Apr 2005 21:17:41 GMT, Palle Jensen wrote:

>Gad vide hvem der får de E-mail og hvem der ikke gør?

>Jeg har lige tjekket at jeg ER tilmeldt E-mail info i mit
>selvbetjeningspanel. Hvad skal man ellers gøre for at kvalificere sig
>til nyhedsmails?

Det er jeg også, men jeg fik et ganske almindeligt brev med posten
idag, med oplysninger om priserne fra 1. maj.

Så det er åbenbart meget forskelligt hvad de gør.

/jesper

Fra : Tidemann

Dato : 19-04-05 07:37

Der åbenbart forskel på folk, min hastighed bliver fordoblet!
Jeg fik en mail med en anden ordlyd:

Pr. 1. maj 2005, og de næste 4-6 uger frem, ændrer TDC Totalløsninger A/S
hastigheden på dit TDC Bredbåndsabonnement. Ændringen betyder, at din
hastighed bliver fordoblet fra 512/128 Kbit/s til 1024/128 Kbit/s. Din
nuværende pris forbliver uændret.

Du kan til enhver tid gå tilbage til din oprindelige hastighed, der nu koster
299 kr., ved at gå ind på tdc.dk/opgrader

--
Venlig hilsen
Marianne

Fra : Martin Møller

Dato : 19-04-05 21:34

"Tidemann" <tidemann@2Youtdcadsl.dk (Slet 2You)> skrev i en meddelelse
> [...]
> koster
> 299 kr., ved at gå ind på tdc.dk/opgrader

Det er fordi du har en forbindelse lavere end 2mb forbindelsen. Dem med 2mb
får nemlig ikke fordoblet deres hastighed, men derimod et nedslag i prisen.

--
Martin

FJERN DETTE i emailen ved svar.
My dvdprofiler: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/martinboy

Fra : Martin Møller

Dato : 19-04-05 21:33

"Erik Dan" <mirage@desert.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> prisen på dit bredbåndsabonnement. TDC Bredbånd falder fra 574 kr. pr.
> måned til 474 kr. pr. måned - samlet sparer du 100 kr. "

Du har sikkert en 2mb linie og vil derfor ikke få ændret din hastighed, men
derimod få et nedslag i prisen på din forbindelse.

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-05 22:21

"Erik Dan" <mirage@desert.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad mon der sker efter de 4-6 uger ?

Du har 2mbit i dag? Så sker der nok det, at du får 4mbit om 4-6 uger. Til
den tid regner TDC formentlig med at have 4mbit-produktet klar til
privatkunderne.

Fra : Martin Møller

Dato : 20-04-05 10:29

S Hansen wrote:

> Du har 2mbit i dag? Så sker der nok det, at du får 4mbit om 4-6 uger.
> Til den tid regner TDC formentlig med at have 4mbit-produktet klar
> til privatkunderne.

Tror jeg ikke du skal regne med...

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Møller
www.randersmusikskole.dk

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 20-04-05 17:11

"Martin Møller" <martinboySPAM@FILTERhotmail.com> skrev:

> Tror jeg ikke du skal regne med...

Hvorfor egentligt ikke (jeg tror det dog ikke pga. udmeldingerne) men
privatkunderne har haft 4MBit på prøve siden slutningen af vinteren,
hvis de har haft 1Mbit eller højere og husket at tilmelde sig.

--
Morten http://miljokemi.dk