TDC Problemer ?
Fra : Dopedog

Dato : 13-04-05 09:32

Halløjsa

Jeg har det seneste stykke tid fundet en del sider jeg umidlbart ikke kan
komme ind på, selvom de skulle virke.

Bl.a.:

www.nierle.de
www.collegehumor.com
gaffa.dk

Har snakket med flere omkring det og de siger at de ingen problemer har med
at komme ind på de sider. Hvad kan problemet være ? Jeg har tjekket for AD
og Spy-ware men umidlbart er der ingenting.

Jeg kører med den nyeste Internet Explorer på et Windows XP UK Pro Edition
SP2 styresystem.

Jeg har prøvet både med IExplorer OG FireFox!

-Ronnie

Fra : Palle Jensen

Dato : 13-04-05 10:08

"Dopedog" <dopedogFJERNDETHER@privat.dk> wrote in message
> Halløjsa
>
> Jeg har det seneste stykke tid fundet en del sider jeg umidlbart ikke kan
> [...]

Ingen problemer med de nævnte sider fra igennem TDC her..

--
Palle

Fra : Dopedog

Dato : 13-04-05 10:40

> Ingen problemer med de nævnte sider fra igennem TDC her..

Okay ... Hm ... ved du ellers hvad problemet kan være ? Og tak for svaret

-Ronnie

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-05 10:51

On Wed, 13 Apr 2005 11:40:16 +0200, Dopedog wrote:

> [...]

Har du prøvet at tømme IE for midlertidige filer?

/jesper

Fra : Dopedog

Dato : 13-04-05 19:59

> Har du prøvet at tømme IE for midlertidige filer?
>
> /jesper

Yepper ...

Fra : Mark V. Nielsen

Dato : 13-04-05 12:50

Hej

> Okay ... Hm ... ved du ellers hvad problemet kan være ? Og tak for svaret

Kig evt. i filen: c:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts

Mark.

Fra : Dopedog

Dato : 13-04-05 19:59

> Hej

> Kig evt. i filen: c:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts

Hvorfor ... ?

-Ronnie