ZyXel 660R-61 og Linksys router?
Fra : Mugge

Dato : 10-04-05 10:12

Nogen der har erfaring med at indstille ZyXel modem/router, så den kun
virker som modem, sammen med en Linksys BEFW11S4?
mvh Mugge

Fra : Martin Schultz

Dato : 10-04-05 10:20

Mugge <ninka48@hotmail.com> skrev 2005-04-10:
> Nogen der har erfaring med at indstille ZyXel modem/router, så den kun
> virker som modem, sammen med en Linksys BEFW11S4?

Det kan man ikke.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Mugge

Dato : 10-04-05 11:07

> Det kan man ikke.
>
> Martin
> --
> Besøg http://www.adsltips.dk for guider til
> ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel/Aethra routere.
> Alt jeg skriver på usenet er mine egne personlige meninger
> med mindre andet er angivet.

Men er det så muligt at forwarde enkelte porte i routeren, idet jeg har fået
de 2 enheder til at køre sammen uden problemer, men mangler lige at kunne
forwarde nogle porte?

mvh Mugge

Fra : Martin Schultz

Dato : 10-04-05 12:27

> Men er det så muligt at forwarde enkelte porte i routeren, idet jeg har fået
> de 2 enheder til at køre sammen uden problemer, men mangler lige at kunne
> forwarde nogle porte?

Ja, hvis du bruger CC så kig på deres hjemmeside.

med mindre andet er angivet.

Fra : Mugge

Dato : 10-04-05 18:40

Skal der forwardes i ZyXel routeren eller Linksys'en?

mvh Mugge

Fra : Martin Schultz

Dato : 11-04-05 09:07

Mugge <ninka48@hotmail.com> skrev 2005-04-10:
> Skal der forwardes i ZyXel routeren eller Linksys'en?

Læs lige http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Det er begge steder du skal åbne portende.

Martin
med mindre andet er angivet.