TDC / 2 Mbit = 0 fordobling
Fra : Peter Heide

Dato : 06-04-05 20:13

Jeg har en 2 Mbit/128 hos TDC. I løbet af foråret
får jeg upload sat op fra 128 til 512 Kbit ifbm med
deres såkaldte fordobling.

Dem der har en 1 Mbit/128 Kbit får sat deres op
til 2 Mbit/128 Kbit.

Der er sgu da et eller hér der er forkert. Jeg gider
da ikke betale for 2mb når 1mb-brugerne får det samme
iløbet af et par mdr. til en billigere penge.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-04-05 20:16

Peter Heide wrote:
> [...]
> da ikke betale for 2mb når 1mb-brugerne får det samme
> iløbet af et par mdr. til en billigere penge.

Mon ikke Thy Data Center justerer priserne ? Hvis ikke kan du jo bare skifte
til en 1 mbit.

Fra : Peter Heide

Dato : 07-04-05 18:07

> Mon ikke Thy Data Center justerer priserne ? Hvis ikke kan du jo bare
skifte
> til en 1 mbit.

Det har jeg også tænkt mig at gøre. Det vill da være
dybt åndssvagt andet.Behøver vel ikke ligefrem at kaste
penge i nakken på TDC.

Fra : JH

Dato : 06-04-05 20:55

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in news:42543414$0$307
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> [...]
> da ikke betale for 2mb når 1mb-brugerne får det samme
> iløbet af et par mdr. til en billigere penge.

Du får en hurtigere upload end de andre.
Don't cry!

Fra : Per

Dato : 06-04-05 22:08

"JH" <nobody@home.no> wrote in message
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in news:42543414$0$307
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Du får en hurtigere upload end de andre.
> Don't cry!

For de fleste er download vigtigere end upload.

Fra : Rander

Dato : 06-04-05 23:12

Wed, 6 Apr 2005 23:08:28 +0200 brugte Per 22 linier på at fortælle dette
til dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

>For de fleste er download vigtigere end upload.

Den tror jeg nu ikke på...

http://rander.dk (temporarily down!)

Jeg så en dame gå over vejen. Jeg tog fejl af hendes hensigter. (Skadesanmeldelse)

Fra : Per

Dato : 07-04-05 15:10

> Den tror jeg nu ikke på...
>
> --

Måske ikke, men det gør det ikke mindre sandt. 60% af TDC's kunder har en
512/128kbit forbindelse.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-04-05 16:26

Per wrote:
> Måske ikke, men det gør det ikke mindre sandt. 60% af TDC's kunder
> har en 512/128kbit forbindelse.

Det har du helt ret i - langt de fleste bruger "kun" forbindelsen til at
checke lidt netbank, lidt email og surfe lidt på internettet - er der er 128
mbit upload rigeligt.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 07-04-05 16:55

> er 128
> mbit upload rigeligt.

128 mbit?
Ja hvem ville ikke også være tilfreds med det :P

--
Michael
http://vindenand.dk/webshop.html - kig forbi!!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-04-05 17:06

Michael Kjærsgård skrev:
> 128 mbit?
> Ja hvem ville ikke også være tilfreds med det :P

det var sq langsomt 128 millibit ;)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-04-05 17:47

Ivan V. Klattrup wrote:
> det var sq langsomt 128 millibit ;)

Ja ja - det er med at ramme den rigtige tast - det skulle selvfølgelig være
128 kilobit

Fra : Ivar Madsen

Dato : 09-04-05 17:43

Rander wrote:

> Wed, 6 Apr 2005 23:08:28 +0200 brugte Per 22 linier på at fortælle dette
> til dk.edb.internet.udbydere.xdsl:
> Den tror jeg nu ikke på...

Hvorfor ikke?

Ivar Madsen

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 09-04-05 12:21

"Per" <no@tak.dk> wrote in message

> For de fleste er download vigtigere end upload.

Det tror jeg nu ikke helt på.

Hvor fedt ville det foreksempel være at have en 512/2048 linie?

Det er klart at 512 upload som de fleste hardcore brugere har ikke er nok,
andet påstår jeg ikke, men lad os nu lige klappe hesten.

Fra : f00ge

Dato : 08-04-05 04:45

Hvis de ikke har tæbkt sig at sætte priserne ned for 2mbit kunder, så burde
man vel egentlig nedgradere til 1mbit nu - og så få de 2mbit til billigere
penge?