Telefoner og bredbånd.
Fra : Ukendt

Dato : 02-04-05 13:01

Hej NG.

Jeg får mit bredbånd på tirsdag og har idag modtaget adsl-modem,
skillefilter (kombifilter) mm. med posten.

Hvor mange telefoner kan jeg tilslutte via det ene kombifilter ? (jeg har 3
telefoner + 1 tlf. svarer fordelt i hele huset)
Eller skal der være et filter for hver telefon + tlf. svarer ?

Mvh. Per Olsen

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 02-04-05 13:05

> Hvor mange telefoner kan jeg tilslutte via det ene kombifilter ? (jeg har 3

Lige så mange du gider. Bare stikket sider i tlf udgangen af skillefilteret.
Det nemmeste vil være at finde ud af hvor telefonstikket "kommer ind" i
huset, og så koble telefonerne fra der. Stoppe skille filteret på. Stoppe
telefonerne ind i skille filteret og så trækket nettet derfra.

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-05 10:07

"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> huset, og så koble telefonerne fra der. Stoppe skille filteret på. Stoppe
> telefonerne ind i skille filteret og så trækket nettet derfra.

Præcis min plan. Jeg lavede samme system med min ISDN og ville bare høre om
det kunne lade sig gøre.

Tak.

Mv. Per.

Fra : Sørensen

Dato : 02-04-05 15:10

"Per skrev

> [...]
> telefoner + 1 tlf. svarer fordelt i hele huset)
> Eller skal der være et filter for hver telefon + tlf. svarer ?

Hvis Du ikke selv vil til at rode med ledningerne så skal Du bruge et filter
ved hver stik (der foreskrives maks 3) De kan købes i telebutikken

vh.
Sørensen