trådløs router bag TDC efficient 5880 adsl~
Fra : LH Nielsen

Dato : 24-03-05 13:13

Jeg hr fået installeret en TDC prof ADSL løsning hvor de har opsat adsl
modem og efficient 5880 router.

I forvejen har jeg en Linksys WRT54G trådløs router som jeg gerne vil koble
til den nye forbindelse. Jeg har verificeret at der er fint hul igennem til
internet ved at gå direkt i 5880 routeren men når jeg kobler Linksys'en til
5880'en er det ikke muligt at komme ud på internettet via den trådløse
router. Jeg har disablet DHCP i Linksys routeren idet dette jo allerede er
sat på på TDC løsningen.

Er der nogen som har et godt råd ?

Fra : Lars

Dato : 03-04-05 10:48

Jeg ville foreslå at du ringede til tdc og sagde at du gerne vil sætte din
egen router på ..

Derefter sætter du din egen router direkte til kabelmodemmet.og så er du
selv i 100% kontrol over hvad der sker..

du sparer endda penge ved at vælge denne måde at gøre det på ..

Lars

Fra : Hans

Dato : 03-04-05 17:11

Lars wrote:
> [...]
> du selv i 100% kontrol over hvad der sker..
>
> du sparer endda penge ved at vælge denne måde at gøre det på ..

Det er ikke noget man behøver at spørge om. Man gør det bare, og prisen er
den samme med eller uden router. Der følger altid en router med til
standardabonnementet når vi taler om BB Pro.

Til gengæld er der ingen support på andre routere end den medfølgende,
hvilket jo er forståeligt nok.

Hans