Cybercity medarbejderbredbånd.
Fra : Stig N. Færch

Dato : 19-03-05 09:26

Jeg har lidt på fornemmelsen at man hos Cybercity ikke kan få deres
Cybercity Privat ADSL priser som skattefrit medarbejderbredbånd.
Mon det er rigtigt?

Det er ihvertfald igennem Cybercity Erhverv man bestiller
medarbejderbredbånd.

Så går fidusen en smule af det IMHO, da Erhvervs priser er noget højere.
Jeg har selv kig på en 3072/128 til 429kr/mdr. hos Privat.
Hos Erhverv er dette det der kommet tættest på:
2048/512 for 623,75kr/mdr. (499kr/mdr. ex.moms).
eller 4092/768 for 998,75kr/mdr. (799kr/mdr. ex.moms).

Har skrevet til Cybercity om dette, men får nok først svar mandag.
Måske er der nogen der ved noget her?

Med venlig hilsen
Stig N. Færch

Fra : Rudi Stegen

Dato : 19-03-05 15:52

Hej Stig N. Færch, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Jeg har selv kig på en 3072/128 til 429kr/mdr. hos Privat.
> Hos Erhverv er dette det der kommet tættest på:
> 2048/512 for 623,75kr/mdr. (499kr/mdr. ex.moms).

En privat 2048/512 Kbit/s koster 669 kr., så...

Problemet er, at du sammenligner et tilbudsprodukt med et
normalprisprodukt samt forskellige hastigheder på disse.

At CC så selv bidrager til en del forvirring - sådan alment - fordi de
efter sigende skulle levere højere uploadhastighed end 128 Kb/s på de
produkter, hvor download er høj (vist allerede midtvejs mellem 1024 og
2048 Kb/s), er så en anden sag.
Jeg forstår dem heller ikke, hvis den holder vand (dvs. hvis det
*altid* er tilfældet).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Nicolaj Mejnert

Dato : 22-03-05 21:20

"Stig N. Færch" <stig@8620.dk> wrote in message
> [...]
> eller 4092/768 for 998,75kr/mdr. (799kr/mdr. ex.moms).
>
> Har skrevet til Cybercity om dette, men får nok først svar mandag.

Jeg har til en af mine medarbejdere, bestilt en privat forbindelse, hvor jeg
bare bad om anden fakturaadresse end leveringsadressen, det fungere fint

Mvh
Nicolaj Mejnert

Fra : Stig N. Færch

Dato : 23-03-05 13:09

> Jeg har til en af mine medarbejdere, bestilt en privat forbindelse,
> hvor jeg bare bad om anden fakturaadresse end leveringsadressen, det
> fungere fint

Hej,
Har endnu ikke fået svar fra CC, så tak for det.

/Stig

Fra : Tommy Fer

Dato : 10-04-05 20:27

Stig N. Færch wrote:

> Hej,
> Har endnu ikke fået svar fra CC, så tak for det.
>
> /Stig

Hvis det er på mail, så væben dig med tålmodighed, jeg sidder stadig og
venter spændt på svar.. på 2 mdr... på et andet spg.. der forlængst er
blevet svaret over telefonen.

mvh Tommy Fer