Erfaringer med Comx
Fra : Claus Nielsen

Dato : 16-03-05 22:20

Hej NG,

Jeg bor i et område hvor vi inden for en måned til halvanden får Comx
installeret og dermed mulighed for internet forbindelse op til 20/20 mbit
til 599 kr.

Er der nogen der har erfaringer med Comx? Da jeg ringede til dem fortalte de
at jeg fik 20 mbit til mig selv, og ikke skulle dele med de andre i blokkene
som man andre steder hører om.

Hvad siger I?

Hilsen
Claus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-03-05 23:00

"Claus Nielsen" <clausn@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG,
>
> Jeg bor i et område hvor vi inden for en måned til halvanden får Comx
> installeret og dermed mulighed for internet forbindelse op til 20/20 mbit
> til 599 kr.

Hvor er det henne i Taastrup? bare for lige at høre hvor meget der er gang i
omkring Taastrup

> Er der nogen der har erfaringer med Comx? Da jeg ringede til dem fortalte
> de at jeg fik 20 mbit til mig selv, og ikke skulle dele med de andre i
> blokkene som man andre steder hører om.

Ja sådan skulle det jo være, de siger jo selv det er garanteret
båndbredde... Hvis man vælger fx 10mbit skulle det også være minimum, men
man godt kan hente med 30Mbit hvis der er fri båndbredde ledig i backbone,
som vist som standart er 1 eller 10Gbit

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 17-03-05 11:26

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> [...]
> man godt kan hente med 30Mbit hvis der er fri båndbredde ledig i backbone,

Hvortil ? comx' egen router eller?

Fra : Claus Nielsen

Dato : 18-03-05 09:26

Hej Bjarke,

Det er omkring stationen - de blokke der ligger der på modsatte side af
City2

Hilsen
Claus

Fra : Brian k

Dato : 07-04-05 00:20

Claus Nielsen wrote:

> Hvad siger I?

Talte med en idag som "Kender de 2 der står bag firmet", de har indtil
videre kørt 7 firmaer til Konkurs - COMX er ikke et aps eller A/S - de har
ikke engang deres egen navneserver / DNS server, osv (noget i den stil).

Jeg sidder selv i en bebyggelse hvor man er liiiiiiige ved at sige "ja tak
til deres tilbud" -men uanset hvor jeg ringer til for at få oplysniger om
COMX får jeg samme besked "pas på -de 2 personer som står bag COMX er
plattenslagere" (den ene hedder vist Ole eller sådan noget).

/brian

Fra : Hans

Dato : 07-04-05 04:15

Brian k wrote:

> [...]
> oplysniger om COMX får jeg samme besked "pas på -de 2 personer som
> står bag COMX er plattenslagere" (den ene hedder vist Ole eller sådan

Dine oplysninger harmonerer ikke med fraværet af utilfredse kunder,
firmaprofilen og deres samarbejdspartnere.

Du kommer til at uddybe lidt nærmere, for ellers kan jeg ikke opfatte det
anderledes end fjeren og de syv høns.

Hans