nyhedsgrupper CC
Fra : Martin Schou

Dato : 09-03-05 22:39

efter at de havde problemer her for et par dage siden har min OE ikke hentet
nye posts. Den logger fint på men henter ikke de nye posts.
Hvad skal jeg gøre?
Jeg skriver fra en anden server men vil gerne have cc til at virke.
Martin

Fra : SpookiePower

Dato : 09-03-05 23:24

Prøv at højre klikke på den pågældene nyhedsgruppe, vælge
egenskaber, lokal fil og nulstil. Det hjalp for mig.

Fra : Martin Schou

Dato : 09-03-05 23:32

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> wrote in message
> Prøv at højre klikke på den pågældene nyhedsgruppe, vælge
> egenskaber, lokal fil og nulstil. Det hjalp for mig.

tak det hjalp
:)

Fra : Claus

Dato : 10-03-05 07:29

"Martin Schou" <nospam@nospam.ns> wrote in

> [...]
> Hvad skal jeg gøre?
> Jeg skriver fra en anden server men vil gerne have cc til at virke.

Grunden er at CC har fået et nyt news setup.

Tekst news ligger stadig på news.cybercity.dk mens at alt binært er
flyttet over på newsbin.cybercity.dk.

Så hvis du skal hente binært så skal du huske at subscribe på newsbin i
stedet.

/Claus

Fra : Emil

Dato : 10-03-05 19:49

Claus <Claus@dontask.dk> wrote in

> Tekst news ligger stadig på news.cybercity.dk mens at alt binært er
> flyttet over på newsbin.cybercity.dk.

Er der også sket ændringer i kvaliteten af deres binære feed i forbindelse
med skiftet?

--
*/Emil

Fra : Peter T.

Dato : 11-03-05 17:00

Emil leverede følgende historie fra de varme lande:

> Er der også sket ændringer i kvaliteten af deres binære feed i
> forbindelse med skiftet?

Umiddelbart ikke andet end at newsbin er umådelig hurtig, fordi de færreste
kender den.. endnu.

--
2 stk 19" monitor i moderigtig gul-beige farve sælges. De har en
liflig duft med et eksotisk skær af tobaksplantager på Cuba.