Cybercity router- telefoni og VPN?
Fra : Mogens Nielsen

Dato : 06-03-05 10:46

Hej.

Kan der køres VPN gennem CC router og til en egen VPN router?

Mogens

Fra : Anon

Dato : 06-03-05 20:03

Mogens Nielsen wrote:
> Kan der køres VPN gennem CC router og til en egen VPN router?

Har du spurgt CyberCity?
Hvilken slags VPN er det?
Hvad er en VPN router?
Hvilken router fra CC tænker du på?

Anon

Fra : M B

Dato : 07-03-05 21:37

"Mogens Nielsen" <snegomneslein@hotmail.com.invalid> wrote in message

> Kan der køres VPN gennem CC router og til en egen VPN router?

Jeg har sendt en mail til Cybercity med samme spørgsmål, men har dog ikke
fået svar endnu. Jeg skriver et indlæg mere når jeg har fået svar, med
mindre en anden i gruppen har svaret.

/MB

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 07-03-05 23:11

"M B" <ingen@mail.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Jeg har sendt en mail til Cybercity med samme spørgsmål, men har dog ikke
> fået svar endnu. Jeg skriver et indlæg mere når jeg har fået svar, med

Super.

Du må gerne sende mig en mail med svaret fra CC.

Mogens

Fra : Insane

Dato : 07-03-05 23:37

Mogens Nielsen wrote:

> Du må gerne sende mig en mail med svaret fra CC.

Cybercity har aldrig svaret på de mails, jeg har sendt dem angående
spørgsmål inden ADSL bestilling. Dårlig service efter min mening.
Det betyder, at de har mistet en mulig ADSL kunde.

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 07-03-05 23:43

Insane <dont@count.onit> wrote in news:3943b9F5u4teiU1@individual.net:

> Cybercity har aldrig svaret på de mails, jeg har sendt dem angående
> spørgsmål inden ADSL bestilling. Dårlig service efter min mening.
> Det betyder, at de har mistet en mulig ADSL kunde.

Måske er det bare en smart måde at sortere de kunder fra der ikke er så
gode til selvhjælp :D

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Insane

Dato : 08-03-05 00:43

Simon Haugaard Pedersen wrote:

> Måske er det bare en smart måde at sortere de kunder fra der ikke er så
> gode til selvhjælp :D

Hvis ikke man har noget interessant at skrive, så burde man lade være.

Fra : M B

Dato : 08-03-05 16:25

> Super.
>
> Du må gerne sende mig en mail med svaret fra CC.

Så kom svaret fra CC.

De skriver at jeg godt kan benytte min VPN-router bag Aethra-routeren som de
leverer.

/MB

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 07-03-05 21:41

"Mogens Nielsen" <snegomneslein@hotmail.com.invalid> wrote in news:ajAWd.67
$uN7.25@news.get2net.dk:

> Kan der køres VPN gennem CC router og til en egen VPN router?

Læs produktspecifikationen på de pågældende routere som CC leverer.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 07-03-05 23:17

"Mogens Nielsen" <snegomneslein@hotmail.com.invalid> wrote in news:ajAWd.67
$uN7.25@news.get2net.dk:

> Kan der køres VPN gennem CC router og til en egen VPN router?

Så vidt jeg husker understøtter Zyxel 650 PPTP-passthrough.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 08-03-05 00:06

"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> wrote in message
> "Mogens Nielsen" <snegomneslein@hotmail.com.invalid> wrote in
> $uN7.25@news.get2net.dk:

> Så vidt jeg husker understøtter Zyxel 650 PPTP-passthrough.

Og sådan en får du sammen med telefoni?

Mogens

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 08-03-05 13:02

> Og sådan en får du sammen med telefoni?

Ah, havde ikke lige læst overskriften grundigt nok, beklager.

Det er en Aethra Starvoice 1020 man får som telefoni-kunde, så du kan lige
prøve at lure Aethra's site.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : NoOne

Dato : 11-03-05 13:01

On 07 Mar 2005 22:16:41 GMT, Simon Haugaard Pedersen <spam@email.dk>
wrote:

>"Mogens Nielsen" <snegomneslein@hotmail.com.invalid> wrote in news:ajAWd.67
>$uN7.25@news.get2net.dk:

>Så vidt jeg husker understøtter Zyxel 650 PPTP-passthrough.

.... på mit tild arbejde brugte vi CheckPoint VPN ... og der virkere
Zyxel ikke ! ... ved ikke om det det er blevet rettet ;) ... "vi"
skiftede til CC .... og CC blev nød til at bruge "gamle" Cisco 667 til
os da de understøttede CheckPoint's VPN client ........

RaZoR :)

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 07-03-05 23:20

VPN support (PPTPserver/client, GREinIP, IPinIP)

http://edirectory.aethra.net/edirectory/downweb.asp?ID=2587

/JD