Hvilken CC router
Fra : Hans

Dato : 03-03-05 18:17

Er der nogen som ved hvilken router man får leveret når der bestilles ADSL
med telefoni hos CC?

Hans

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 03-03-05 18:30

Hans wrote:
> Er der nogen som ved hvilken router man får leveret når der bestilles ADSL
> med telefoni hos CC?

Aethra Starvoice 1020

/JD

Fra : Hans

Dato : 03-03-05 18:35

Jimmy Damsgård wrote:

> Aethra Starvoice 1020

Ok. Den ser da meget tilforladelig ud, og lider forhåbentlig ikke af de
samme hovsa'er som Zyxel 650'eren med lange DNS svartider?

Hans

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-03-05 19:59

"Hans" <email@kvik.org.invalid> crashed Echelon writing

> Ok. Den ser da meget tilforladelig ud, og lider forhåbentlig ikke af de
> samme hovsa'er som Zyxel 650'eren med lange DNS svartider?

Hvilket er rettet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Hans

Dato : 03-03-05 20:08

Bjarke Andersen wrote:
> "Hans" <email@kvik.org.invalid> crashed Echelon writing

> Hvilket er rettet.

Herligt. Jeg vakler nemlig lidt omkring telefonien, om det kun skal være
adsl hos dem.

Hans

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 03-03-05 20:57

"Hans" <email@kvik.org.invalid> wrote in news:4227608a$0$29280$14726298
@news.sunsite.dk:

> Herligt. Jeg vakler nemlig lidt omkring telefonien, om det kun skal være
> adsl hos dem.

Hvis du kan spare noget, så hop med på vognen - det kan anbefales! Skide
godt produkt til en fin pris.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Peter T.

Dato : 04-03-05 01:54

Hans leverede følgende historie fra de varme lande:

> Zyxel 650'eren med lange DNS svartider?

Det er rettet. Følg med i CCs interne grupper.

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Hans

Dato : 04-03-05 02:01

Peter T. wrote:
> Hans leverede følgende historie fra de varme lande:

> Det er rettet. Følg med i CCs interne grupper.

Jovist - Når jeg altså er blevet CC kunde. Ellers er det nok lidt svært.

Hans

Fra : Peter T.

Dato : 04-03-05 11:38

Hans leverede følgende historie fra de varme lande:

> Jovist - Når jeg altså er blevet CC kunde. Ellers er det nok lidt
> svært.

Øhh.. God pointe der. :) Jeg var vist lidt træt i nat...

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 03-03-05 18:31

> Er der nogen som ved hvilken router man får leveret når der bestilles
> ADSL med telefoni hos CC?

Aethra Starvoice 1020

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen