Medarbejderbredbånd 2
Fra : Stig N. Færch

Dato : 01-03-05 18:13

> Det er rigtigt forstået, med mindre du kan logge på det interne
> netværk på din arbejdsplads via din bredbåndsforbindelse.
>
> Husk at tælle både almindelig telefon og mobiltelefon med i din
> opgørelse af de 1500 kr.

Lige for at få det sat helt på plads.
Hvis jeg så vælger en ADSL løsning til 6000kr om året, og jeg stadig har
et tlf. forbrug på 1500kr om året, - hvad så?

Mvh Stig

Fra : Henning Fuglsang Sør~

Dato : 01-03-05 18:26

> Lige for at få det sat helt på plads.
> Hvis jeg så vælger en ADSL løsning til 6000kr om året, og jeg stadig har
> et tlf. forbrug på 1500kr om året, - hvad så?
>
> Mvh Stig

Så bliver din skattepligtige indkomst først skrevet op med 3.000 kr (maks
beløbet), og derefter skrevet ned med 1.500 kr. Du skal derefter betale skat
af de sidste 1.500 kr, ca 1.000 kr i reel skattebetaling.