Hjælp, bredbånd og IP-tlf
Fra : K

Dato : 10-05-05 08:47

Hej,

jeg overvejer at skifte til noget IP-telefoni hjemme. Lige nu har vi den
forbrugsafregnede bredbånd fra Stofa. Den skal jeg nok skifte ud så, da jeg
også vil til at download lidt mere uden begrænsning. På telefon

Men hvad skal man vælge af bredbånd og IP-udbydere? Synes godt nok det er
meget uoverskueligt.

Nogen der har lidt erfaringer??

/K.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-05-05 01:49

"K" <klong_r@hotmail.com> skrev

> Men hvad skal man vælge af bredbånd og IP-udbydere? Synes godt nok det er
> meget uoverskueligt.
> Nogen der har lidt erfaringer??

Jeg har gode erfaringer med Cybercity. Der er kvaliteten af telefonien også
bedre en IP telefoni, bl.a. kan man både bruge modem og fax på
telefonlinjen.

Claus
--
Tyverialarm sælges! Kun kr 499,-
Indbygget telefon dialer. 3 styk trådløse rumfølere.

Fra : klong

Dato : 11-05-05 07:02

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> wrote in

> Jeg har gode erfaringer med Cybercity. Der er kvaliteten af telefonien
> også bedre en IP telefoni, bl.a. kan man både bruge modem og fax på
> telefonlinjen.
>
> Claus

Jeg har også hørt at Cybercity skulle være godt, men Cybercity tilbyder vel
ikke nogen form for IP-telefoni?!?

En anden ting - den tyverialarm er det noget lort? Jeg var ved at købe den
til huset, men blev lidt i tvivl om kvaliteten af den

/K.

Fra : Martin Schultz

Dato : 11-05-05 08:26

klong <klong_r@hotmail.com> skrev 2005-05-11:
> "Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> wrote in

> Jeg har også hørt at Cybercity skulle være godt, men Cybercity tilbyder vel
> ikke nogen form for IP-telefoni?!?

Delvist, de tilbyder VoATM. Kig på deres side under telefoni.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-05-05 22:09

> En anden ting - den tyverialarm er det noget lort? Jeg var ved at købe den
> til huset, men blev lidt i tvivl om kvaliteten af den

Det er en smalbåndsalarm, hvilket i sig selv ikke er optimalt. Ringer tyven
op til telefonen i huset, vil alarmen ikke kunne komme igennem.

--
Mvh. Jesper

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-05-05 09:23

"klong" <klong_r@hotmail.com> skrev

> Jeg har også hørt at Cybercity skulle være godt, men Cybercity tilbyder
vel
> ikke nogen form for IP-telefoni?!?

Nej, de har deres eget og meget bedre produkt. Men der er jo ikke noget som
afholder dig fra at bruge en anden telefoni udbyder. Men til kr 99,- får du
nok ikke noget, som er billigere og bedre. Husk at der er flatrate til
fastnetnumre.

> En anden ting - den tyverialarm er det noget lort? Jeg var ved at købe den
> til huset, men blev lidt i tvivl om kvaliteten af den

Det synes jeg, at vi skal holde i mail. Det vedkommer jo ikke gruppen. Min
mailadresse er gyldig uden rettelser.

Claus