bredbånds tv ????
Fra : Kalle Møller

Dato : 09-05-05 16:28

Jeg mener at have læst noget om bredbåndstv via tdc adsl - jeg kan dog ikke
finde noget via tdc eget site. Kun en del hjemmesider der fortæller at tdc
"planlægger" at starte bredbåndstv via adsl op i maj 2005...
Er der nogen der har et link til tdc angående bredbåndstv ?
På forhånd tak

Kalle

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 09-05-05 16:42

Kalle Møller <kgm@post.tele.dk> writes:
>Er der nogen der har et link til tdc angående bredbåndstv ?

Se dk.edb.internet.udbydere.xdsl de sidste par dage.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Renè

Dato : 09-05-05 20:37

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_teaser

Fra : Svend

Dato : 13-05-05 12:50
Fra : TBC

Dato : 13-05-05 13:35

"Svend" <2@lazy.dk> skrev i en meddelelse

> Næh her skam : <http://privat.tdc.dk/internet/tv/>

Godt at se det nye tiltag effektueret, så teknikken kan blive sparket i gang
herhjemme også.

Jeg har dog svært ved at se idéen med Basispakken, med mindre man
måtte/kunne modtage den et sted i udlandet (hvilket pt. ikke er muligt), da
det udelukkende er TV-stationer som i forvejen er FTA i Danmark.

Er der iøvrigt nogle der ved hvilken komprimering og bitrate der benyttes.
Er det f.eks de samme DVB signaler der modtages med Selector, eller er det
noget helt andet og hårdere komprimeret?

Man må formode byerne der prioiteres, hvor det tilbydes og udbygges, primært
er steder hvor der ikke i forvejen er kabel-tv eller hvor TDC ikke selv er i
coaxialkablerne, eller hur?

TBC

Fra : Erik Dan

Dato : 13-05-05 17:24

"TBC" <this.is@fake.emailadress> wrote in message
> [...]
primært
er steder hvor der ikke i forvejen er kabel-tv eller hvor TDC ikke selv er
Ifølge Jyllands-Posten er det snarere bestemt af ,hvor elselskaberne er
langt fremme med deres bredbåndsplaner.

/ Dan

Fra : Erik Dan

Dato : 13-05-05 17:26

http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3046340/

Fra : renè

Dato : 14-05-05 13:28

"Erik Dan" <mirage@desert.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3046340/

Sjovt nok i den by jeg bor i,er der gravet lysleder ned til kabeel tv ,fra
tdc.
men ingen af de 10000 indbyggere kan få nogle af delene,ingen gang over el.
sjovt når man tænker på at regeringen for over 15 år siden bestemte at der
skule være lysleder i alle byer.men nu ridder de jo heller ikke samme dag de
sadler.