Stofa opgraderer deres 2mbit til 4mbit..
Fra : Mikkel Skovgaard Sør~

Dato : 28-04-05 09:54

Jeg har fra en bekendt hos Telia Stofa fået at vide at de arbejder på at
opgradere alle deres kunder med Flexrate 2 Mbit til 4 Mbit hastighed - til
samme pris
4 mbit til mig for 400 kr.. super - endelig tog de sig lidt sammen...

Fra : Mikkel Skovgaard Sør~

Dato : 28-04-05 10:44

Mikkel Skovgaard Sørensen wrote (NEJ Han gjorde ej!):
> [...]
> samme pris
> 4 mbit til mig for 400 kr.. super - endelig tog de sig lidt sammen...

Keld Jørgensen eller hvem du nu er - når du har travlt med at skrive den
slags nyheder tror du så ikke du kunne lade være med at poste som om du
er mig - eller måske skulle du have posted det som det var mig der skrev
nyheden? Det er ikke så fedt for mig at nogle tror at jeg der er ansat
hos Telia Stofa skriver den slags nyheder.. Det gør jeg generelt ikke -
tror faktisk det er første gang jeg overhovedet poster i den her NG.

Endnu engang - dette er ikke mig.

/Mikkel Skovgaard Sørensen
Telia Stofa

Fra : Martin Schultz

Dato : 28-04-05 14:40

Mikkel Skovgaard Sørensen <mss@NOSPAMstofa.dk> skrev 2005-04-28:

> [...]
> hos Telia Stofa skriver den slags nyheder.. Det gør jeg generelt ikke -
> tror faktisk det er første gang jeg overhovedet poster i den her NG.

Klag i det mindste til hans udbyder, overvej evt. at melde det til
politiet hvis det betyder noget.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-04-05 15:28

Martin Schultz skrev:

>Klag i det mindste til hans udbyder

Det ville jeg også gøre - uanset om det måtte være min
arbejdsgiver.

--
Bertel

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 29-04-05 22:08

"Mikkel Skovgaard Sørensen" <2065373m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Jeg har fra en bekendt hos Telia Stofa fået at vide at de arbejder på at

SNIP

Så må vi jo hjælpe, og respekt for at Mikkel tog det så pænt !

Klage afsendt til Telia stofa

/F

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 30-04-05 17:24

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in message

> Klage afsendt til Telia stofa

Kunde kontaktet og irettesat af stofa abuse, hurtig service..

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-04-05 17:46

Flemming Lynggaard skrev:

>Kunde kontaktet og irettesat af stofa abuse, hurtig service..

Glimrende.

--
Bertel