Pop3 mail konto ?
Fra : Frede Hansen

Dato : 27-04-05 15:35

Kender nogen en rigtig god udbyder af Pop3 mailkonti ?
Jeg er træt af al den spam jeg udelukkende kun får hos CyberCity
og vil derfor droppe dem tilfordel for en anden der har en bedre
måde at køre deres mail på.
Gør intet hvis det er en der tager lidt betaling for det også.

--
Frede Hansen

Fra : claus

Dato : 27-04-05 15:47

On 2005-04-27, Frede Hansen <nothing@valid.com> wrote:
> [...]
> måde at køre deres mail på.
> Gør intet hvis det er en der tager lidt betaling for det også.

Hej Frede,

Du kunne jo også blot tilføje de spam filter CC har lanceret??

/Claus

Fra : Frede Hansen

Dato : 27-04-05 16:33

claus <claus@claus.com> wrote in

> Hej Frede,
>
> Du kunne jo også blot tilføje de spam filter CC har lanceret??
>
> /Claus

Har prøvet alt, intet virker.
Der bruges remailere, de ændrer afsender adresserne konstant og også
headere. Har prøvet at drøfte med CC om simplethen at få fjernet den
dsl adresse at skidtet sendes til, men de er ikke til at hukke eller stikke
i overhovedet.
Underligt nok har jeg aldrig brugt den dsl adresse, da jeg oprettede alias
fra starten og altid har brugt den.
Men CC's skøre politik er at videre sende alt det der sendes til dsl
adressen og det vil jeg ikke være med til, for det er dælme næsten
35 spam mails der kommer flydende fra den konto hver dag.
Så derfor er min holdning nu at CC kan beholde deres mail, for jeg vil
flytte over til en anden der har Pop3 mail.
Så hvis en kender sådan en Pop3 udbyder, så ville det være formidabelt.

--
Frede Hansen

Fra : Andrew Engels Rump (~

Dato : 29-04-05 08:50

After drinking 3 Pan Galactic Gargle Blasters, Frede Hansen
<nothing@valid.com> mumbled in
> [...]
> dsl adressen og det vil jeg ikke være med til, for det er dælme
> næsten 35 spam mails der kommer flydende fra den konto hver dag.

Ja, det er en ret underlig politik at bruge et internt fortløbende
nummer som identifikation ud til omverdenen. Mobilselskaber og
andre gør det samme, hvilket gør livet rigtig nemt for mennesker
(hvis det ikke er at tage munden for fuld) med dunkle hensigter
at ramme en stort antal mennesker med simple midler!

PS: For $30 om året kan du få en SpamCop mailkonto, med fri
rapportering (op til 3000 spammails om dagen) - der er ikke noget
bedre end lugten af en brændt spammer - http://www.spamcop.net/ -
bemærk ikke .com - det er en spammer!

Andrew
--
*** The opinions expressed are not necessarily those of my employer. ***
* Software Engineer Andrew Engels Rump * BLIK og ROERarbejderforbundet *

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 27-04-05 16:02

http://gmail.com ?

> [...]
> måde at køre deres mail på.
> Gør intet hvis det er en der tager lidt betaling for det også.

Jeg har selv et lille mail hotel hos www.gullestrup.net som jeg er meget
glad for. Det er ok priser, supporten er hurtig og venlig og de lader
mig gerne hoste DNS et andet sted -og hjælper endda med at sætte det
op(I grove træk slf')

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://drik-øl.dk

Fra : Frede Hansen

Dato : 27-04-05 16:37

Bjarke Ravn-Jonsen <usenet@mandril.dk> wrote in news:426fa95e$0$307
$ba624c82@nntp05.dk.telia.net:

> [...]
> glad for. Det er ok priser, supporten er hurtig og venlig og de lader
> mig gerne hoste DNS et andet sted -og hjælper endda med at sætte det

Lækre priser de har, billige må jeg nok sige.
Takker meget for tippet.

--
Frede Hansen

Fra : A

Dato : 27-04-05 15:59

hvad med at installere et antispam program ?

/A

Fra : Martin Schultz

Dato : 27-04-05 20:28

Frede Hansen <nothing@valid.com> skrev 2005-04-27:
> [...]
> måde at køre deres mail på.
> Gør intet hvis det er en der tager lidt betaling for det også.

Kig på www.cotse.net Alt det mail hjertet kan begære.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : csm

Dato : 28-04-05 07:38

www.surftown.dk

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 28-04-05 08:21

> [...]
> måde at køre deres mail på.
> Gør intet hvis det er en der tager lidt betaling for det også.

På mit arbejde fjerner spamfiltret ca 50-60%.
Hos surftown fjerner spamfiltret ca 70-80%
Hos gmail fjerner spamfiltret ca 98%

Tallene er beregnet ud fra hvor meget mængden af spam faldt efter filtret
blev indført, så de skal tages med forbehold.

Niels Dybdahl

Fra : Frede Hansen

Dato : 28-04-05 13:08

Takker for tips, de vil blive gemt.
--
Frede Hansen

Fra : Frede Hansen

Dato : 29-04-05 11:01

Frede Hansen <nothing@valid.com> wrote in news:Xns96468FBD98940cornerred@
216.196.97.131:

> Takker for tips, de vil blive gemt.

Har fundet et valg der lige faldt i min smag:
250Mb plads, Pop3, spamfilter, virusfilter og så enda ganske gratis.
Yahoo.dk var svaret hvor det fandtes.
--
Frede Hansen