Hjælpe med Stofa ?
Fra : Olsen

Dato : 27-04-05 11:20

Jeg skal ordne min brors computer. Han er koblet op på Stofanet.
Jeg skal nok formatere hans comp og starte forfra.
Kan jeg på forhånd hente ex F-Secure som han via Stofa abonnerer på?
Og evt andet.

Tænker selvfølgelig på at hente det på min egen og så senere installere det
på hans.

\Olsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-04-05 11:26

Olsen skrev:

>Jeg skal ordne min brors computer. Han er koblet op på Stofanet.
>Jeg skal nok formatere hans comp og starte forfra.

Hvis det drejer sig om XP og du følger denne her opskrift til
punkt og prikke, vil der være lukket for de huller som skadelige
programmer kan benytte:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/Tjenester.pdf

Der er en lignende opskrift til Windows 2000:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/win2000/Tjenester.pdf

Husk at trække netstikket ud før installationen.

Yderligere spørgsmål bør stilles i en anden gruppe (om sikkerhed
eller windowssystemer).

--
Bertel