Internet uden TV eller Tlf abonnement?
Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 25-04-05 20:11

Hej NG

Er det muligt at komme på internettet uden et kabeltv- eller
telefonabonnement?
Hvis ja, hvem tilbyder så det?

Jeg bor i 2100 København Ø.

Mvh

Emil

Fra : Morten Davidsen

Dato : 25-04-05 21:07

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
Hejsa

> Er det muligt at komme på internettet uden et kabeltv- eller
> telefonabonnement?
Ja

> Hvis ja, hvem tilbyder så det?
Cybercity

> Jeg bor i 2100 København Ø.
Cybercity har eget udstyr på Østerbro centralen, så her kan du sagtens få
ADSL uden fastnet abonnement.

Så det er bare denne vej >
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/bestilling/

/MD

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 25-04-05 23:08

> [...]
> Cybercity

> Cybercity har eget udstyr på Østerbro centralen, så her kan du sagtens få

Tak for det hurtige svar. Det var lige det jeg skulle bruge! Det har været
svært at overskue udbyder-junglen, og nærlæse alt det med småt i
betingelserne hos de forskellige udbydere. Men det er nu løst her i NG'en

Mvh

Emil

Fra : Rudi Stegen

Dato : 25-04-05 23:33

Hej Morten Davidsen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Cybercity

Og Tiscali.

I starten var det tilmed den eneste måde, at de to kunne levere ADSL
på, da TDC nægtede dem adgang til at anvende delt kobber.

--
Hygge fra Århus - Rudi