Webspeed - Ændrede hastigheder og priser p~
Fra : Janus

Dato : 25-04-05 18:52

Så kom Webspeeds ændrede hastigheder og priser, men desværre ikke dobbelt op
til alle, uden merpris, men dog en forbedring, men bedøm selv:

http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=P80005

Janus

Fra : Erik

Dato : 26-04-05 18:24

Janus wrote:
> Så kom Webspeeds ændrede hastigheder og priser, men desværre ikke dobbelt op
> til alle, uden merpris, men dog en forbedring, men bedøm selv:
>
> http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=P80005

Det bliver jo alt for fedt at få opgraderet til 4096/1024

--
Erik

Fra : MVP

Dato : 26-04-05 19:00

"Janus" <> skrev i en meddelelse
> Så kom Webspeeds ændrede hastigheder og priser, men desværre ikke dobbelt
> op til alle, uden merpris, men dog en forbedring, men bedøm selv:
>
> http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=P80005

Jeg er en af dem der skal bløde en ekstra 10'er *hulk snøft*

/Mads

Fra : ab©

Dato : 01-05-05 10:49

Mon det er generelt, at TDC fordobler ?

Jeg har Medarbejderbredbånd som Erhverv / Professionel.

ab

Fra : Koeffe

Dato : 01-05-05 12:49

"Janus" <ingen@idanmark.mail.dk> skrev i en meddelelse

| Så kom Webspeeds ændrede hastigheder og priser, men
desværre ikke dobbelt op
| til alle, uden merpris, men dog en forbedring, men bedøm
> [...]

Det forstår jeg ikke helt...

Før havde jeg 512/128... Jeg havde regnet med at få
1024/128, men synes kun at kunne måle at jeg nu har
512/256....

Jeg kan ikke finde 512/128 i skemaet. Hvad burde der ske med
min hastighed? Skal jeg betale ekstra for at komme op på
1024?

--
Koeffe

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 01-05-05 13:09

"Koeffe" <graphic.muse@gmail.com> enriched usenet with:

> http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=P80005
>

> Det forstår jeg ikke helt...

Nu man kan jo læse på siden, at det er fra den 1. juni, de nye priser og
hastigheder gælder

> Før havde jeg 512/128... Jeg havde regnet med at få
> 1024/128, men synes kun at kunne måle at jeg nu har
> 512/256....

512/128 findes ikke, så du har nok en 512/256.

> Jeg kan ikke finde 512/128 i skemaet. Hvad burde der ske med
> min hastighed? Skal jeg betale ekstra for at komme op på
> 1024?

Du skulle gerne ende med 1024/256 til 339 kr./md

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Koeffe

Dato : 01-05-05 15:19

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en
meddelelse

| Nu man kan jo læse på siden, at det er fra den 1. juni, de
nye priser og
| hastigheder gælder

Ja, det gør der da også. Det er bare fordi at jeg for et
stykke tid siden fik en mail hvor der stod følgende:

-------------------------------
Pr. 1. maj 2005, og de næste 4-6 uger frem, ændrer TDC
Totalløsninger A/S hastigheden på dit TDC
Bredbåndsabonnement. Ændringen betyder, at din hastighed
bliver fordoblet fra 512/128 Kbit/s til 1024/128 Kbit/s. Din
nuværende pris forbliver uændret.

Du kan til enhver tid gå tilbage til din oprindelige
hastighed, der nu koster 299 kr., ved at gå ind på
tdc.dk/opgrader

Koeffe

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 01-05-05 17:50

> [...]

> Bredbåndsabonnement. Ændringen betyder, at din hastighed
> bliver fordoblet fra 512/128 Kbit/s til 1024/128 Kbit/s. Din

Det omhandler ADSL. Har du også ADSL?

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Sort Sol - Golden Wonder

Fra : Koeffe

Dato : 01-05-05 20:47

| Det omhandler ADSL. Har du også ADSL?

Jeg har ADSL gennem TDC kabel TV... Webspeed mener jeg det
hedder.

--
Koeffe

Fra : BJ

Dato : 01-05-05 20:49

"Koeffe" <graphic.muse@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg har ADSL gennem TDC kabel TV... Webspeed mener jeg det
> hedder.

Så har du ikke ADSL, men internet via kabel tv.

--
Bjørn J.

Fra : Koeffe

Dato : 01-05-05 21:05

| Så har du ikke ADSL, men internet via kabel tv.

Så jeg får på intet tidspunkt hastighedsstigning?

Hvorfor modtog jeg så den mail fra TDC?

--
Koeffe

Fra : BJ

Dato : 01-05-05 21:09

Det skal du kigge efter på: http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat

> Hvorfor modtog jeg så den mail fra TDC?

Det kan jeg ikke svare dig på.

Men et er sikker, hvis din internetforbindelse tages ud fra din
kabel-tv-tilslutning, er det *ikke* ADSL.

Hvis den tages ud fra din telefonforbindelse (fastnet) er det (med det rette
udstyr).

--
Bjørn J.

Fra : Koeffe

Dato : 01-05-05 23:37

Tror jeg har fundet ud af hvorfor jeg ikke fattede noget....

Mailen var sendt til mit gamle abbonnements (NetExpress)
mail xxxxxxxxxxxx@post.tele.dk, som jeg åbenbart stadigvæk
modtager.... Men nu har jeg et andet abbonnement -
Webspeed - i forbindelse med mit kabel tv...

Derfor skal jeg kigge på:
http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=P80005
som siger....eeeh..... er lidt i tvivl om hvad deres "-"
betyder..... men måske stiger min hastighed....

Det er de alm bredbåndsforbindelser der er steget her 1.
maj...
http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/

Webspeed stiger først 1. juni....

--
Koeffe

Fra : BJ

Dato : 01-05-05 23:43

> [...]

> som siger....eeeh..... er lidt i tvivl om hvad deres "-"
> betyder..... men måske stiger min hastighed....

Hvis du ikke ud af omtalte info kan forstå din kommende sitution, vil jeg
ringe til virksomheden og spørge, hvis jeg var dig.

> Det er de alm bredbåndsforbindelser der er steget her 1.
> maj...
> http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/

O.k.

> Webspeed stiger først 1. juni....

O.k.

PS: Det er 2 helt forskellige transportformer/medier.

--
Bjørn J.