Internet & Fastnet udbyder?
Fra : Søren M. Olesen

Dato : 20-04-05 12:26

Hej

Er der andre udbydere end CyberCity & TDC der kan finde ud af både fastnet
og internet?? Problemet med CyberCity er at de ikke vil dele regningen op i
to, så internet abonementet kan gå over en firmabetalt ordning.....problemet
med TDC er prisen....

Søren

Fra : Jesper Lund

Dato : 20-04-05 13:07

Søren M. Olesen <smolesen@hotmail.com> wrote:

> Er der andre udbydere end CyberCity & TDC der kan finde ud af både
> fastnet og internet?? Problemet med CyberCity er at de ikke vil

Hvilken type internet? ADSL?

> dele regningen op i to, så internet abonementet kan gå over en
> firmabetalt ordning.....problemet med TDC er prisen....

Hvad med at have telefon og internet hos to forskellige selskaber? Så er
du i hvert fald sikker på at få to regninger.

--
Jesper Lund

Fra : Søren M. Olesen

Dato : 20-04-05 13:57

Ja, ADSL

> Hvad med at have telefon og internet hos to forskellige selskaber? Så er
> du i hvert fald sikker på at få to regninger.

Tjo..men der er jo often en fordel at have det ved den samme udbyder...sådan
rent økonomisk.....

Fra : Jesper Lund

Dato : 20-04-05 15:07

Søren M. Olesen <smolesen@hotmail.com> wrote:

> Ja, ADSL

> Tjo..men der er jo often en fordel at have det ved den samme
> udbyder...sådan rent økonomisk.....

Nej, du får ikke rabat på din TDC ADSL fordi du har dit fastnet
abonnement hos TDC. Jeg mener heller ikke at Tele2 bruger dette
koncept p.t.

Ved Cybercity er der dog en sådan rabat, men det skyldes at deres
telefoni ikke er et rigtigt fastnet abonnement, men VoIP (med
quality-of-service, som gør at du altid har samme tekniske standard som
almindelig fastnet).

Hvis det *skal* være samme teleselskab, kan du overveje et ADSL
erhvervsabonnement hos TDC (BB Professional). Det bør komme på
separat regning.

--
Jesper Lund

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 20-04-05 16:00

It seems Søren M. Olesen wrote:
> [...]
> to, så internet abonementet kan gå over en firmabetalt ordning.....problemet

Rent faktisk er det nu en mulighed at få regningen delt på facon hos
Cybercity.

--
Kasper Mejlgaard
Loud pipes saves lifes

Fra : Søren M. Olesen

Dato : 21-04-05 09:18

Det undrer mig, for jeg havde en lang snak med dem igår, hvor de var meget
afvisende over for det......

Ved du om der er nogen bestemt hos CC man skal snakke med for at det kan
lade sig gøre??

Søren