mange incomplete headers
Fra : sam

Dato : 19-04-05 23:04

jeg har et underligt problem. jeg bruger Newsbin Pro til at hente binari
filer, men i de 2 - 3 månder kan jeg se næsten 90% incomplete headers. Jeg
kan ikke hente noget overhoved. jeg er kunder hos TDC og jeg bruger
news.tele.dk.
Har I også det samme problem som mig?

Fra : David T. Metz

Dato : 20-04-05 09:21

sam wrote:
> [...]
> filer, men i de 2 - 3 månder kan jeg se næsten 90% incomplete headers. Jeg
> kan ikke hente noget overhoved. jeg er kunder hos TDC og jeg bruger

Prøv den rigtige gruppe:

David

Fra : JH

Dato : 26-04-05 21:42

"sam" <dada@gmail.com> wrote in

> [...]
> binari filer, men i de 2 - 3 månder kan jeg se næsten 90% incomplete
> headers. Jeg kan ikke hente noget overhoved. jeg er kunder hos TDC og

Samme her. TDC er blevet utrolig dårlige gennem det sidste halve år.
Iøvrigt fatter jeg ikke, hvorfor de gider at fylde deres servere med
ubrugelige filer. De tjener ellers penge nok til at kunne yde en ordentlig
service på dette område.