Trådløs router til CyberCity
Fra : Kim

Dato : 08-04-05 20:52

Jeg skal til at omlægge en vens internetforb. fra kablet
til trådløs router.
Er der noget med, at den SKAL kunne køre PPPoA,
så en LinkSys WRT54G ikke kan bruges ?

Mvh, Kim

Fra : Kim

Dato : 08-04-05 21:17

"Kim" <No@money.dk> skrev i en meddelelse

> Er der noget med, at den SKAL kunne køre PPPoA,
> så en LinkSys WRT54G ikke kan bruges ?

Det er måske nemmere/billigere at købe en WRT54G og så blot
tilslutte den router CyberCity leverede ?

Mvh, Kim

Fra : Dyl

Dato : 09-04-05 08:49

Af Linksys produkterne er det kun WAG54G der kan benyttes (helt afløse CC's
egen). Den kører til gengæld også fint her hos mig.

Bemærk: der findes 2 modeller - en til ISDN og en til ADSL.

/Bjarne (Dyl)

Fra : Kim

Dato : 09-04-05 09:37

"Dyl" <zsdf@de.de> skrev i en meddelelse

> Af Linksys produkterne er det kun WAG54G der kan benyttes (helt afløse
> CC's egen). Den kører til gengæld også fint her hos mig.
>
> Bemærk: der findes 2 modeller - en til ISDN og en til ADSL.

Nåhh...Så humlen med CC er altså, at den skal ha' indbygget
ADSL-modem ?

Mvh, Kim

Fra : Ivar Madsen

Dato : 09-04-05 10:49

Kim wrote:

> Nåhh...Så humlen med CC er altså, at den skal ha' indbygget
> ADSL-modem ?

På alle ADSL'er skal du have et ADSL modem. TDC levere et selvstændigt ADSL
modem til deres ADSL'er. CC levere en router med indbygget ADSL modem, så
hvis du vil erstatte den af CC udleverede ADSL modem/router, ja, så skal du
enten erstatte den med en der har et ADSL modem indbygget, eller med et
ADSL modem og evt. en router.

Ivar Madsen