Erfaring med Telelet søges
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 07-04-05 11:24

Er der nogle der kender til Telelet og har erfaring med deres
service??

Mvh

Jan Rasmussen

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 04-02-06 17:46

"Jan Rasmussen" <jara@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle der kender til Telelet og har erfaring med deres
> service??

Desværre ikke så gode. De er flinke og så videre, men min linie er meget tit
nede synes jeg.

Når den er oppe er hastigheden dog god.

Er ikke glad for deres måde at lave loadbalancing på.

--
Mikkel

Fra : Kim

Dato : 08-02-06 13:07

"Mikkel Gottlieb" <slupper@slupper.dkFjernDenneDel> skrev
> Er ikke glad for deres måde at lave loadbalancing på.

Hvad er loadbalancing for noget ?

Mvh Kim

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-02-06 13:22

"Kim" <no@way.dk> writes:

> "Mikkel Gottlieb" <slupper@slupper.dkFjernDenneDel> skrev
>
> Hvad er loadbalancing for noget ?

Hvis du har to eller flere linier og ønsker at fordele din trafik over
linierne - ligeligt eller skævt - så er det load balancing.
--
Peter B. Juul, o.-.o "En fremmed er en idiot,
The RockBear. ((^)) du ikke har smadret endnu."

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 08-02-06 13:34

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er loadbalancing for noget ?

Bare den måde hvorpå de "deler" båndbredden mellem de forskellige
lejligheder i min opgang.

Måden de gør det på er at de feks. giver en lejlighed en høj prioritet.
Dette gør så at alle andre har lav prioritet og forbindelsen er dermed
rimelig langsom. Denne kundes prioritet falder så efter hvor lang tid han
har haft højeste prioritet og efterhånden er der andre der får denne
prioritet - det er bare lidt skidt at man halvdelen af tiden ikke kører
specielt hurtigt.

Men det er selvfølgelig kun min opfattelse af det, men faktum er at jeg
næsten dagligt smider min maskine over på min ADSL

--
Mikkel