tdc render fra løfter.
Fra : biatch

Dato : 06-04-05 11:50

Fra : f00ge

Dato : 06-04-05 15:29

"biatch" <biatch@sol.dk> wrote in message

Jamen, som 4mbit/768kbit kunde, forlanger jeg, at TDC giver mig 8mbit/8mbit
SHDSL så. :)
Jeg vil også have del af kagen.

Fra : BJ

Dato : 06-04-05 15:43

"f00ge" <f00ge***REMOVE***@gmx.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg vil også have del af kagen.

Lidt kage ser der da ud til at blive:

http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2981332/

--
Bjørn J.

Fra : Peter

Dato : 06-04-05 23:57

> "f00ge" <f00ge***REMOVE***@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
Det er da mærkeligt, at de ikke har et 4MB produkt, for det mener jeg, at
jeg selv, plus mange andre er blevet opgraderet til i Januar. Jeg har godt
nok aldrig været over en 2MB hastighed, men har tillagt det en temmelig lang
afstand til centralen.
Nå, min normale hastighed på 1MB/512, kommer sikkert igen pr. 1. Maj, når 4
MB tilbudet udløber, og bliver jo så nok opgraderet til en 2 MB line, som
jeg regnede med.

Peter B

Fra : BJ

Dato : 07-04-05 00:24

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er da mærkeligt, at de ikke har et 4MB produkt, for det mener jeg, at
> jeg selv, plus mange andre er blevet opgraderet til i Januar.

Jeg ved ikke noget om det og kan derfor kun gætte ..... måske man vil være
helt sikker på teknikken inden man tilbyder det..?

> Jeg har godt nok aldrig været over en 2MB hastighed, men har tillagt det
> en temmelig lang afstand til centralen.

Jeg synes selv, jeg har temmelig langt til centralen. Der skal noke være +3
kilometer kabel og jeg kører fint Download: 512 KByte/sek og Upload: 85
KByte/sek.

Der står noget vedrørende afstande her:

http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2981414/

--
Bjørn J.

Fra : Peter

Dato : 07-04-05 11:41

> Jeg synes selv, jeg har temmelig langt til centralen. Der skal noke være
> +3 kilometer kabel og jeg kører fint Download: 512 KByte/sek og Upload: 85
> KByte/sek.

Jeg har 6.8 km til centralen og har med det nuværende 4MB tilbud en download
på 245KByte/sek. Upload har jeg ikke testet. Da de 4MB er et gratis tilbud,
har jeg naturligvis ikke beklaget mig, men blot ræsonneret, at til maj, skal
jeg neddrosles til 2 MB, da det tilsyneladende er det højeste jeg kan
udnytte p.g.a. afstanden.
At de to 2MB, så ikke koster ekstra, er jo bare dejligt.

Peter B

Fra : BJ

Dato : 07-04-05 11:45

> [...]

> download på 245KByte/sek. Upload har jeg ikke testet. Da de 4MB er et
> gratis tilbud, har jeg naturligvis ikke beklaget mig,

Det er vist heller ikke pænt at skue given hest i munden..

> men blot ræsonneret, at til maj, skal jeg neddrosles til 2 MB, da det
> tilsyneladende er det højeste jeg kan udnytte p.g.a. afstanden.

Det bliver spændende at følge om der kommer en løsning her.

> At de to 2MB, så ikke koster ekstra, er jo bare dejligt.

Helt enig.

--
Bjørn J.

Fra : StoneWare

Dato : 07-04-05 08:33

> [...]
> nok aldrig været over en 2MB hastighed, men har tillagt det en temmelig

Et produkt er når du kan købe det..............det kan du IKKE med 4mbit
pt...............det er tillæg du får indtil 1.maj.........men du kan IKKE
købe 4mbit endnu !!

Fra : Martin Møller

Dato : 06-04-05 23:10

"biatch" <biatch@sol.dk> skrev i en meddelelse

Dobbelt op? Det er jo ikke helt sandt. Upload røres der da f.eks. ikke ved.
Og det er jo der der haltes meget efter.

--
Martin

FJERN DETTE i emailen ved svar.
My dvdprofiler: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/martinboy

Fra : BJ

Dato : 06-04-05 23:17

"Martin Møller" <martinboyFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Dobbelt op? Det er jo ikke helt sandt. Upload røres der da f.eks. ikke
> ved. Og det er jo der der haltes meget efter.

Så lyver alle udbydere, da samtlige operere med "dobbelt hastighed" uden at
mene Upload.

--
Bjørn J.

Fra : Martin Møller

Dato : 07-04-05 17:17

> "Martin Møller" <martinboyFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Så lyver alle udbydere, da samtlige operere med "dobbelt hastighed" uden
> at mene Upload.

Nemlig, det er en sandhed med modifikationer....