PhoneNet
Fra : pjl

Dato : 06-04-05 10:14

Hej..

Hvem har erfaringer med PhoneNet. ?
Vi har pt et tilbud på bredbånd 8MBIT 29kr eller 16MBit 59kr. til deling
mellem 89 tilslutninger.
TDC er ligeledes med deres tilbud på Webspeed.

mvh Per Juul Larsen

Fra : Per Rønne

Dato : 06-04-05 12:08

pjl <juul@larsen.dk> wrote:

> Hvem har erfaringer med PhoneNet. ?

Det har jeg. Tidligere var det indbygget som standard i mac'er; i dag er
det håbløst forældet.

> Vi har pt et tilbud på bredbånd 8MBIT 29kr eller 16MBit 59kr. til deling
> mellem 89 tilslutninger.
> TDC er ligeledes med deres tilbud på Webspeed.

Den skal I holde jer fra. Skiftede jeg min adsl-forbindelse {CyberCity,
2M ned, 256 op} ud med webspeed blev det /dyrere/. Næh, køb netværket,
og vælg den billigste udbyder for en 2-3 år ad gangen.
--
Per Erik Rønne

Fra : pjl

Dato : 06-04-05 16:37

Tak for hurtigt svar...

Øh... (standard imac'er ??)
Kan du uddybe det nærmere.
Jeg taler om det danske bredbåndsfirma..
http://www.phonenet.dk/

Mit spørgsmål viser lidt om min viden på det område...
så fortæl venligt hvordan jeg skal forstå det.

Jeg har iøvrigt gennempløjet samtlige "samtaler" på usenet ang. bredbånd
og mange af dem er lige som dig inde på at købe netværket.
Kablingen og tilhørende hardware eller kun kabler ?

Hvem kan du anbefale?

(ps. vi er en bebyggelse hvor gennemsnitalderen ligger nærmer sig de 60år.)

mvh Per Juul Larsen

Fra : Per Rønne

Dato : 06-04-05 17:08

pjl <juul@larsen.dk> wrote:

> Øh... (standard imac'er ??)
> Kan du uddybe det nærmere.
> Jeg taler om det danske bredbåndsfirma..
> http://www.phonenet.dk/

Phonenet er en ældre netværksstandard, hvor man brugte telefonkabler til
at forbinde datamaterne. Jeg var ikke klar over at der var et dansk
firma der havde adopteret navnet.
--
Per Erik Rønne