TDC HOTLINE - prøv lige at se dette svar
Fra : Morten G. Jensen

Dato : 17-03-05 18:46

Hej Gr.

Jeg har lige klaget over at jeg max kan downloade med 205 kb/s efter
opgardering til 4 megabyte linie, dette her var svaret:

Der er mange til der spille ind når man sig hastighed på nettet.
Det kan være den linje ikke kan klar mere end 190-205 kb/sek.
Det kan være de punkter som internet er bygget op af der, som du bruger i
din gang på nettet der ikke kan problemet.
Du skal prøve testet din hastighed på vores hjemmeside mindst 3 gange og
skrive tilbage med meldingen.

*S* ikke så underligt at det går så langsomt, eller skulle jeg skrive
"långsåmt"

MGJ

Fra : MVP

Dato : 17-03-05 19:51

"Morten G. Jensen" <XXbuggy@sport.tdcadsl.dkXX> skrev i en meddelelse

ROFL

/Mads

Fra : Peter

Dato : 17-03-05 21:24

> [...]
> skrive tilbage med meldingen.
>

> *S* ikke så underligt at det går så langsomt, eller skulle jeg skrive

Især set i lyset af, at de selv meddeler, at deres test-speed side ikke kan
bruges til test af 4 megabit forbindelser.

Peter B

Fra : Palle Jensen

Dato : 17-03-05 21:53

Den 17 mar 2005 mumlede Morten G. Jensen noget i denne stil:

> Jeg har lige klaget over at jeg max kan downloade med 205 kb/s
> efter opgardering til 4 megabyte linie, dette her var svaret:

Hvor tester du hastigheden?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Morten G. Jensen

Dato : 18-03-05 05:58

Bla på cybercity's test side, samt på en FTP til en 10 megabyte forbindelse
hvor jeg er den eneste opkobling. (var i et svagt øjeblik oppe på 212 kb/s)
Men det er jo lidt "sjovt" at TDC tilbyder noget som de ikke kan levere - nu
er det jo bare det, vil de opkræve mig for en 4 megabyte forbindelse efter
1. maj ??
Pris ??

MGJ

Fra : KsNa

Dato : 18-03-05 09:08

> [...]
> Men det er jo lidt "sjovt" at TDC tilbyder noget som de ikke kan levere -
> nu er det jo bare det, vil de opkræve mig for en 4 megabyte forbindelse

Du er vel ikke blevet lovet 4m/bit, jeg tror at de siger OP til 4M/bit -
hvad linien nu kan klare.
Hvis det er den kampange hvor der midlertidig skrues op til 4M/bit, ja - så
sættes din hastighed vel ned igen d.1.maj til det den var før.

Mvh
Kim

Fra : Kenneth Johansen

Dato : 17-03-05 22:29

Morten G. Jensen wrote:

> [...]
> og skrive tilbage med meldingen.
>

> *S* ikke så underligt at det går så langsomt, eller skulle jeg

Der er jo også kun blevet lovet op til 4 Mb.

Fra : Peter Anskjær

Dato : 18-03-05 08:10

> [...]
> skrive tilbage med meldingen.
>

> *S* ikke så underligt at det går så langsomt, eller skulle jeg skrive

Hvis jeg fik sådan et svar tilbage fra kundeservice ville jeg klage, TDC vil
nok også selv være interesseret i at få taget en person der er så dårlig til
dansk væk fra supporten.
At du så også bliver spist af med sådan en standard smøre, det er desværre
forventeligt, ikke kun hos TDC. Jeg synes tit der er lidt for langt imellem
kvalificerede supportmedarbejdere.

Mvh
Peter

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-03-05 08:49

"Morten G. Jensen" <XXbuggy@sport.tdcadsl.dkXX> writes:

> Jeg har lige klaget over at jeg max kan downloade med 205 kb/s efter
> opgardering til 4 megabyte linie, dette her var svaret:

Hvad er din RTT (ping-tid) til det site du tester på? Hvad er dit TCP
window?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : StoneWare

Dato : 18-03-05 13:54

> [...]
> din gang på nettet der ikke kan problemet.
> Du skal prøve testet din hastighed på vores hjemmeside mindst 3 gange og

Nu skriver du desværre ikke om du har router på din forbindelse, for sådan
en fætter kan lave mange sjove ting............jeg fik også opgraderet til 4
mb med samme resultat som dig........ca 235 kb download, men det skyldes at
jeg havde en Speedstream 2600 router ( skod ). Jeg udskiftede den med en
D-Link 604 , det hjalp også, men først efter en firmware update ....henter
nu med 430 kb iflg cybercity / tdc's ftp-test !!