Nyhedsgrupper ikke opdateret hos Tiscali?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 16-03-05 12:13

Hej!

Når jeg vil læse nyhedsgrupper fra min OE via min udbyder (Tiscali),
så er de nyeste meddelelser fra tirsdag morgen ved 9-tiden. Mine svar
til indlæg efter denne tid er heller ikke nået frem til grupperne, så
dette er skrevet via tdc's webside.

Har I andre også det problem? Har skrevet til dem, men det varer jo
lidt inden de svarer...

Eller skal jeg lede hos mig selv et sted?

--
Hilsen Jakob

Fra : Morten Kjaer Lennon

Dato : 16-03-05 12:28

Jakob Griffel wrote:
> Eller skal jeg lede hos mig selv et sted?

Nej.

(har netop udsendt en annoncering)

(også kunne "vittige folk" mene noget om driftstatusen på websiten)

--
Morten!

Fra : Jakob Griffel

Dato : 16-03-05 12:38

>Nej.
>
>(har netop udsendt en annoncering)

Ja, de skriver bl.a.:

"Tiscalis news-feeder har oplevet et disk crash i sit raid,[...]"

Hvad i alverden betyder det?!

>(også kunne "vittige folk" mene noget om driftstatusen på
websiten)

Ja, den var vist også nede i formiddags... :-|

--
Hilsen Jakob

Fra : Anders Houmark

Dato : 16-03-05 15:37

Jakob Griffel (slet 3M63P) wrote:

> "Tiscalis news-feeder har oplevet et disk crash i sit raid,[...]"
>
> Hvad i alverden betyder det?!

Det betyder at en harddisk er gået i stykker og ikke fungerer mere. At
harddisken er gået i stykker har påvirket deres "raid setup".. Raid kan kort
forklares med at flere harddiske arbejder sammen om en opgave..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jakob

Dato : 17-03-05 09:51

> [...]
> kort
> forklares med at flere harddiske arbejder sammen om en opgave..

Tak.

--
Hilsen Jakob