hvordan kan min nye get2net-emailadresse a~
Fra : _paul

Dato : 14-03-05 20:02

For mindre end en md. siden har jeg -netop fordi den gamle er blevet ubrugelig på grund
af konstant spam- oprettet en ny konto hos get2net.
Jeg har endnu ikke fortalt andre om den ny adresse, den er ikke brugt til nogetsomhelst,
men alligevel kommer de første spammail ind.
Er den blevet solgt til stanglakrids????

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-03-05 21:44

_paul skrev:

> [...]
>Jeg har endnu ikke fortalt andre om den ny adresse, den er ikke brugt til nogetsomhelst,
>men alligevel kommer de første spammail ind.

Måske har den været brugt før?

Måske er det en af de spammere der genererer tilfældige adresser,
der har været heldig?

Jeg har fem mailadresser hos Get2net som aldrig er blevet
spammet, og de er nogle år gamle. Jeg har aldrig brugt dem.

--
Bertel

Fra : Asboe

Dato : 15-03-05 06:55

_paul skrev i meddelelsen:

> [...]
> men alligevel kommer de første spammail ind.
> Er den blevet solgt til stanglakrids????

Måske! Har du tjekket for ad-aware (programmer skjult på din pc) som kunne
tænkes at høste dine mail adresser i dit mail program!? Eller kunne det
tænkes at det samme er sket for en af dine venner, som har din mail adresse
liggende!?

--
Hilsen Asboe
Navnet i e-mail adressen er spejlvendt!

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 15-03-05 09:40

> [...]
nogetsomhelst,
> men alligevel kommer de første spammail ind.
> Er den blevet solgt til stanglakrids????

Den kan også være for nem at gætte.
Jeg har også en emailadresse hos tdc (...@mail.dk), som jeg aldrig har
brugt. Den bliver alligevel spammet fordi den er for kort.

Niels Dybdahl

Fra : _paul

Dato : 15-03-05 19:47

Niels Dybdahl wrote:

> Den kan også være for nem at gætte.
> Jeg har også en emailadresse hos tdc (...@mail.dk), som jeg aldrig har
> brugt. Den bliver alligevel spammet fordi den er for kort.
>
> Niels Dybdahl

Det er nok forklaringen -at den er på kun 4 tegn-