Mira Internet.
Fra : BJ

Dato : 11-03-05 17:51

Hvordan kommer man i kontakt med Mira Internet udenfor deres lukketid..?

Jeg har sendt en fax til dem.

De har genereret et måske dyrt problem og jeg vil gerne have det ordnet uden
at skulle fakturere *dem* for omkostningerne.

--
Bjørn J.

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 11-03-05 17:58

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in

> De har genereret et måske dyrt problem og jeg vil gerne have det
> ordnet uden at skulle fakturere *dem* for omkostningerne.

Hahaha - medmindre du har en SLA der siger at de vil kompensere dig for
nedetid, så kan du skyde en hvid pil efter den drøm.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : BJ

Dato : 11-03-05 18:07

"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hahaha - medmindre du har en SLA der siger at de vil kompensere dig for
> nedetid, så kan du skyde en hvid pil efter den drøm.

Vi har en (forretnings-)aftale om at udføre et bestemt stykke arbejde på en
bestemt dato, på et bestemt klokkeslæt med afsendelse af diverse passwords
mv. til undertegnede umiddelbart derefter.

Jeg kan love dig for, de kommer til at betale, hvis ikke jeg enten modtager
informationerne eller modtager en opringning som afklarer udestående inden
mandag morgen kl: 08:00 (14.03.2005).

PS: skulle ikke undre mig og der er sendt mail til én af de bokse som nu er
nedlagt (trods det faktum, aftalen lyder på info til mig på enten mail eller
telefax).

--
Bjørn J.

Fra : Hauge

Dato : 11-03-05 18:30

Hejsa
BJ wrote:
> Vi har en (forretnings-)aftale om at udføre et bestemt stykke arbejde
> på en bestemt dato, på et bestemt klokkeslæt med afsendelse af
> diverse passwords mv. til undertegnede umiddelbart derefter.

Åbenbart ikke en ret god aftale..

> Jeg kan love dig for, de kommer til at betale, hvis ikke jeg enten
> modtager informationerne eller modtager en opringning som afklarer
> udestående inden mandag morgen kl: 08:00 (14.03.2005).

Jaja, lad os nu se, glæder mig til at høre nærmere, når de har betalt.

/Hauge

Fra : BJ

Dato : 11-03-05 18:52

KLIP

> Jaja, lad os nu se, glæder mig til at høre nærmere, når de har betalt.

Jeg ville nu glæde mig mere over, de gjorde som vi har aftalt inden mandag
morgen kl. 08:00.

Det vil spare alle parter for en del.... af både det ene og andet (og måske
også opretholde medarbejders arbejde, for det er vist ikke første gang, kan
jeg fornemme på din undertone).

--
Bjørn J.

Fra : Martin Schultz

Dato : 12-03-05 10:16

BJ <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev 2005-03-11:

> [...]
> informationerne eller modtager en opringning som afklarer udestående inden

Har du tjekket abb. betingelserne? Der fralægger de sig sansynligtvis
ethvert erstatnings ansvar...

med mindre andet er angivet.

Fra : BJ

Dato : 13-03-05 20:39

"Martin Schultz" <news2005@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har du tjekket abb. betingelserne? Der fralægger de sig sansynligtvis
> ethvert erstatnings ansvar...

For god ordens skyld vil jeg lige fortælle at klokken 20:15 d.d. har jeg
modtaget det manglende fra Mira Internet.

Nu skal ydelsen blot aktiveres.

Så tak til medarbejderen og alt er tilgivet (så snart jeg kan logge på for
test).

--
Bjørn J.