Cybercity Knold og Tot !!!!
Fra : pjl

Dato : 23-02-05 16:51

Hør lige her hvordan Cybercity behandler kunderne!!! Vi har flyttet vores
telefon til Cybercity IP fordi det er billigere i længden.! 2 uger før
telefonnummeret flyttes til Cybercity får vi besked om at nummeret vil blive
flyttet på en bestemt dato. I dag den 23/2-2005. Problemet er at Cybercity
også skulle levere en router til at afløse den gamle, men det har de så ikke
gjort !!!! Altså har de flyttet vores telefon som nu ikke kan bruges. Alle
der ringer op på det gamle nummer får ikke forbindelse. Jeg har i mail
forlængst gjort opmærksom på at jeg intet har modtaget, men får ikke svar. I
dag har jeg ringet på min mobil til 4 kr i minnuttet. 20 minnutters
ventetid!!!! Af servicemedarbejderen er beskeden blot at det ikke er
Cybercitys fejl at jeg ikke har modtaget routeren og at der vil gå nogle
dage!!!! Jeg biver rasende og forlanger at de sender den ud med Taxa, men
det nægter Cybercity!!!!! men forøvrigt kunne jeg da køre den lange vej til
KBH og hente den selv....!!!!!!!!!! Ærlig talt hvad fanden gør jeg????

mvj Per Juul Larsen

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 23-02-05 16:53

> KBH og hente den selv....!!!!!!!!!! Ærlig talt hvad fanden gør jeg????

Skifter udbyder.

Eller drikker en oel eller to, og venter.

Thomas

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 24-02-05 13:49

"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> wrote in message

> Skifter udbyder.
>
> Eller drikker en oel eller to, og venter.

Og samtidig skifter udbyder af mobiltelefoni, 4,- i minuttet !!!!

Kim

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-02-05 17:04

"pjl" <juul@larsen.dk> wrote in message
> [...]
>Cybercity!!!!! men forøvrigt kunne jeg da køre den lange vej til KBH og
>hente den selv....!!!!!!!!!! Ærlig talt hvad fanden gør jeg????

De burde nok tilbyde gratis videtstilling til din mobiltelefon indtil de har
snævlet sig færdige.. da du jo ikke kan modtage dine kald...

Fra : Sune Christesen

Dato : 23-02-05 17:14

> De burde nok tilbyde gratis videtstilling til din mobiltelefon indtil
> de har snævlet sig færdige.. da du jo ikke kan modtage dine kald...
Den stemmer jeg med på, prøv stille og roligt at foreslå dem det - uanset
om du har ret til at være gal eller ej, så hjælper det nok ikke på situationen
hvis du er det.

Hvis du fortsat føler dig hjælpeløs ved supporten/kundeservicen efter at
have bedt om dette, så bed om at blive viderestillet til vedkommendes overordnede
og kryds dine fingre.
Sune Christesen
http://www.ActiveWebs.dk/

Fra : Martin Schultz

Dato : 24-02-05 08:12

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev 2005-02-23:
> "pjl" <juul@larsen.dk> wrote in message
>
> De burde nok tilbyde gratis videtstilling til din mobiltelefon indtil de har
> snævlet sig færdige.. da du jo ikke kan modtage dine kald...

Det gør TDC heller ikke.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : reg

Dato : 24-02-05 08:29

Martin Schultz wrote:>>

> Det gør TDC heller ikke.

Nej, men de tilbyder automatisk henvisning til et nummer (egen erfaring).

--
reg

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 24-02-05 20:06

On 24 Feb 2005 07:11:39 GMT, Martin Schultz
<news2004@adsltips.invalid> wrote:

>Det gør TDC heller ikke.
>
>Martin
------------------------------

Hvad har TDC med dette at gøre ?? Det er direkte uvedkommende, da det
drejer sig om Cybercity

Mogens
www.findsvar.dk

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 24-02-05 15:29

"pjl" <juul@larsen.dk> wrote in news:cvi8ob$2ju$1@news.cybercity.dk:

> Ærlig talt hvad fanden gør
> jeg????

1. Du går ind på dit administrationsinterface hos CC og sætter
viderestilling til din mobil.

2. Du skifter mobilselskab - hul i hovedet at give 4kr uanset dit forbrug.
Tjek evt. selskaber som Telmore og Orange, måske har du hørt om dem.

3. Du lader være med at blive "rasende" når du taler med folk i telefon -
det har sjældent hjulpet nogen i situationen eller øget deres livskvalitet
ret meget.

4. Du tænker lidt over hvorvidt din skrivestil vil få folk til at ønske at
hjælpe dig eller ej.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen