syvstjerne
Fra : per

Dato : 29-05-01 18:51

Har syvstjernen nogen virkning, og hvor kan den evt. købes henne.

Min gamle far siger at den har hjulpet ham, men jeg er lidt mistroisk
over for sådanne noget. Kommentar ønskes.

PH-BYG v/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Christian Vinter

Dato : 02-06-01 13:34

per wrote:

> Har syvstjernen nogen virkning, og hvor kan den evt. købes henne.
>
> Min gamle far siger at den har hjulpet ham, men jeg er lidt mistroisk
> over for sådanne noget. Kommentar ønskes.

Ja, det siger noget om, hvor nemt det er at prakke uvidende noget på
ærmet. Syvstjernen er _syv stjerner_ og altså ikke _en.

Desuden er det ikke syv stjerner, men med det blotte øje ser man syv
stjerner ret tæt på hinanden. I virkeligheden er det en åben hob af
stjerner, og der er mange tusinde.

Hvis nogen bilder dig ind, du kan købe stjerner/kvadratmeter på Månen,
er de ude på at snyde dig. Det kan man ikke.

-vinter
--
Christian Vinter
Student of astrophysics.

Fra : S. Mikkelsen

Dato : 04-06-01 09:21

Jeg prøvede engang en syvstjerne på en mand..
Han sagde han kunne mærke det virkede..

Fra : /arcana

Dato : 04-06-01 15:44

"S. Mikkelsen" <ssm@io.dk> wrote in message news:3B1B44D9.CDCA7B2C@io.dk...

> Jeg prøvede engang en syvstjerne på en mand..
> Han sagde han kunne mærke det virkede..

Jamen, så skulle den ged jo være barberet...

/arcana

Fra : S. Mikkelsen

Dato : 04-06-01 22:42

/arcana wrote:

> Jamen, så skulle den ged jo være barberet...
>
> --
> Med venlig hilsen
> /arcana

Ja...mæææhhh

Fra : /arcana

Dato : 05-06-01 13:20

"S. Mikkelsen" <ssm@io.dk> wrote in message news:3B1C00B8.B14B7569@io.dk...

> Ja...mæææhhh

Hvad mener du med det? Har syvstjernen forvandlet dig til en ged?

--
/arcana