Bøjlefjeder
Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 29-05-01 18:51

Er der nogen som har, eller ved om man kan få bøjlefjeder til Candinal 66
(abu)?

Fra : Micke A

Dato : 29-05-01 22:12

"Henrik Jørgensen" <zepi@wanadoo.dk> skrev i meddelandet
> Er der nogen som har, eller ved om man kan få bøjlefjeder til Candinal 66
> (abu)?

Det blir svårt, ABU har dragit ner på sitt reservdelslager så dom håller
bara reservdelar till haspelrullar som är max 3 år gamla. Det enda som dom
har reservdelar till är Ambassadör rullar.

/Micke

Fra : PAR

Dato : 30-05-01 13:22

Henrik Jørgensen skrev i meddelelsen ...
>Er der nogen som har, eller ved om man kan få bøjlefjeder til Candinal 66
>(abu)?

Kære Henrik!

Jeg var selv på den for ½ år siden. - Du må prøve pr. telefon til
fiskegrejshandlere. Det gjorde jeg og fik "den sidste" et sted.
Det næstbedste vil være at få en "jernmand" til at eftergøre den nok
knækkede af samme tykkelse klavertråd.

Alt held med forehavendet!

PAR

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 30-05-01 17:32

"> Er der nogen som har, eller ved om man kan få bøjlefjeder til Candinal 66
> (abu)?

Kan du beskrive den lidt i detaljer, diameter, ca. ståltype( titanium,
rustfri, normalt ), og formen, så skal jeg se hvad jeg kan finde ud af på
fjederfabrikken.

mvh.
Henrik Nielsen
www.stillhoff.dk

Fra : Peder M Hundebøll

Dato : 01-06-01 10:36

Det ligger godt nogle år tilbage, men da fik jeg med held reservedele til
en Cardinal 66 hos SportDres.
http://www.sportdres.dk/
Peder