Hmmmm
Fra : Møgelmose

Dato : 29-05-01 18:36

Er der nogle der har erfaring med dette det ser meget spændene ud når man
ikke skal lodde overhovedet er der nogle der har set det andre steder???

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Møgelmose

Dato : 29-05-01 18:37

Glemte at skrive url'en http://www.gsmsquare.com/3310Flash.htm

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 29-05-01 21:06

Møgelmose <mogel@FJERNpost6.tele.dk> skrev i en

> Er der nogle der har erfaring med dette det ser meget spændene ud når man
> ikke skal lodde overhovedet er der nogle der har set det andre steder???

Det ser næsten for simpelt ud... Men det er godt nok porno - tror du ville
få RET meget opmærksomhed!!! Og for 15$ er der ikke noget forgjort i at
prøve det.
Bare min mening, har ikke prøvet det.

Mvh

Peter Skjelbo

--
Hvad synes du om din mobiltelefon? Giv din mening til kende om den på
www.eaid.dk/epinion - det hjælper andre, der skal ud og købe mobil!

Fra : Sunz

Dato : 29-05-01 21:35

> [...]
> få RET meget opmærksomhed!!! Og for 15$ er der ikke noget forgjort i at

Hmm, jeg synes nu også at det ser rimeligt kinky ud! Mon ikke man kan købe
det i Danmark? F.eks. ved T-Hansen eller sådan et eller andet fupfirma? Jeg
har nemlig ikke ret meget tiltro til at købe ting i udlandet over nettet!
Finder nogen ud af noget så giv lige besked.

Mvh

Sunz

Sune23@worldonline.dk

Fra : Jonas Christensen

Dato : 30-05-01 17:21

> [...]
> har nemlig ikke ret meget tiltro til at købe ting i udlandet over nettet!
> Finder nogen ud af noget så giv lige besked.

Hos http://www.mobiludstyr.dk/ har de haft dem et godt stykke tid til 199,-
kr.

- Jonas